loading...

تـــو لَـــــی ( دوست شــنـاســی )

. سردار نقدی: جمهوری اسلامی مهد مردم‌سالاری است؛ مؤلفه‌های قدرت ایران در حال رشد است     ۱۴۰۱/۱۰/۱۸ محمدرضا نقدی معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران در اجتم

طاهر مهدوی بازدید : 13 دوشنبه 19 دی 1401 نظرات (0)
.
سردار نقدی:
جمهوری اسلامی مهد مردم‌سالاری است؛
مؤلفه‌های قدرت ایران در حال رشد است  
  ۱۴۰۱/۱۰/۱۸

محمدرضا نقدی معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران در اجتماع «تراز حاج قاسم» از سوی اصناف که صبح دیروز در مسجد امام خمینی(ره) برگزار شد، افزود: امروز قدر شهید سلیمانی و ابومهدی المهندس و مدافعان حرم را بهتر می‌دانیم. آمریکایی‌ها چندین هزار نفر تروریست داعشی را تربیت کردند و به جان منطقه ‌انداختند تا انقلاب و نظام و مقاومت را تحت شعاع قرار دهند. این نقشه آمریکایی‌ها اگر محقق می‌شد خدا می‌داند ما در چندین ده سال درگیر جنگ بین‌المذهبی می‌شدیم.
نقدی در سخنان خود خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی مهد مردم‌سالاری است. ۴۴ سال است از انقلاب می‌گذرد و همه چیز به رأی مردم است. در حالی که در گذشته یک جباری بر سر کار بود. فرزندش جانشین او می‌شد چون فرزند او است و رأی مردم جایی را نداشت اما انقلاب آمد به رأی مردم ارزش داد. طبق قانون اساسی با رأی مردم، دولت، مجلس، شورای شهر انتخاب می‌شوند و رهبر هم با رأی نمایندگان مردم انتخاب می‌شود و انتخابات در کشور ما یک ساعت زودتر یا دیرتر از موعد برگزار نشده است.
وی تصریح کرد: غربی‌ها خودشان میلیونی آدم کشته‌اند. در ویتنام ۵ میلیون نفر، در هیروشیما و ناکازاکی با فشار یک دکمه ۲۰۰ هزار نفر را کشتند، در افغانستان و عراق هزاران نفر را از جمله کودکان و زنان با بمب‌های آمریکایی کشته‌اند، در زندان‌های ابوغریب و گوانتانامو جنایت‌های بسیاری را کرده‌اند، بعد همین آمریکا در مورد آن خانم مرحوم شده می‌گوید که ما جنایتکاریم.
نقدی ادامه داد: آل‌سعود، جمال خاشقجی را که اتفاقاً یک مخالف لیبرال و از جنس خود غربی‌ها بود طبق اسنادی که خود غربی‌ها ارائه کرده‌اند با اره برقی بریده، در اسید حل کرده و در فاضلاب ریخته‌اند سپس این آل‌سعود برای ما از انسانیت می‌گوید. لذا باید دید واقعیت‌ها چیست؟
وی اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران در همه مؤلفه‌های قدرت در حال رشد است و آمریکایی‌ها در حال افول هستند. کشوری که در صد سال گذشته دو بار به اشغال کامل درآمده است حال در عرصه نظامی به جایگاهی رسیده است که خود غربی‌ها توان نظامی ایران را در منطقه، اول و در جهان هفتم می‌دانند. هر چند بنده می‌گویم ما اول هستیم زیرا شما جرأت حمله به ما را ندارید.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟