loading...

تـــو لَـــــی ( دوست شــنـاســی )

. بهادری جهرمی:    نه‌تنها خواب انزوای ایران تعبیر نشد بلکه با عملیات وعده صادق نیز کسی نتوانست حرفی بزند   ۱۴۰۳/۰۳/۱۲ علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت روز شنبه در آ

طاهر مهدوی بازدید : 5 یکشنبه 13 خرداد 1403 نظرات (0)
.
بهادری جهرمی: 
  نه‌تنها خواب انزوای ایران تعبیر نشد بلکه
با عملیات وعده صادق نیز کسی نتوانست حرفی بزند
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۲

‫بهادری جهرمی: حقوق بین‌الملل پشتوانه عملیات «وعده صادق» بود‬‎

علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت روز شنبه در آیین گرامیداشت شهدای خدمت در دانشگاه محقق اردبیلی محوری‌ترین شاخصه آیت‌الله رئیسی را مردمداری ایشان عنوان کرد و گفت: شهید آیت‌الله رئیسی هیچ جایی نرفتند مگر برای خدمت به مردم و جلب رضای خدا.
رئیسی فقط برای خدمت به مردم تن به حضور در قوه مجریه داد
وی با بیان اینکه کسی که رئیس قوه قضائیه کشور است، هم ثبات بیشتری دارد و هم ‌شأن لازم را داراست، خاطرنشان کرد: زمان آیت‌الله رئیسی مسیر کاهش تخلفات و پرونده‌ها خوب پیش می‌رفت و به عبارت دیگر این قوه اسب زین کرده بود اما شهید رئیسی فقط برای خدمت به مردم تن به حضور در قوه مجریه داد.
سخنگوی دولت ادامه داد: در دوره آیت‌الله رئیسی در قوه قضائیه به پرونده‌های بزرگ فساد رسیدگی شد و حکم هم صادر شد اما ایشان معتقد بود دل‌ها دست خداست و ما باید برای جلب رضای خدا کار و خدمت کنیم و برای خدمت به خلق خدا پا در مسیر اجرائی گذاشت.
می‌گفتند این دولت زبان دنیا را بلد نیست
سخنگوی دولت با اشاره به اقدامات دولت آیت‌الله رئیسی در حوزه سیاست خارجی گفت: در حوزه سیاست خارجی می‌گفتند این دولت زبان دنیا را بلد نیست‌، در آن ایام ترامپ به برجام لگد زده بود و تعامل خارجی و درآمدهای خارجی در کمترین حد بود به طوری که ما برای خرید واکسن هم مشکل داشتیم. بهادری جهرمی افزود: با اینکه می‌گفتند تحریم‌ها شامل دارو نمی‌شود اما دشمن جری و پررو شده بود و سیاست انزوای ایران را پیگیری می‌کرد‌، اما در این سه سال نه‌تنها خواب انزوای ایران تعبیر نشد بلکه امروز ایران عملیات وعده صادق 
را ۲ هزار کیلومتر دورتر از مرزهایش انجام می‌دهد و کسی نمی‌تواند حرفی بزند. وی در ادامه افزایش شناورهای حامل نفت ایران به ۴۰۰ شناور را از دستاوردهای دیپلماسی دولت سیزدهم عنوان کرد و گفت: قبل از دولت آیت‌الله رئیسی ما با کشورهای منطقه مانند مصر برای سال‌ها ارتباط نداشتیم اما شاهد بودیم که مقامات این کشورها در ایران حضور یافتند و روابط با کشورهای منطقه شروع شد.
ظرفیت تولید برق کشور در دولت سیزدهم به ۸۵ هزار مگاوات رسید
سخنگوی دولت تصریح کرد: شهید آیت‌الله رئیسی کلید حل مسائل را در دست مردم می‌دید و به مردم باور داشت و در نتیجه همین رویکرد و باور است که تولید گندم کشور سالانه به ۱۰ و نیم میلیون تن رسیده است.
 
بهادری اضافه کرد: وقتی از اردیبهشت‌ماه خبر قطعی برق می‌دادند شاهد بودیم که ۵۰ درصد این مشکل‌ها با حرف زدن با مردم و ساماندهی مصرف در دولت حل شد و با وجود اینکه هر سال مصرف ما بیشتر می‌شود مشکل قطعی برق برطرف شد.
وی ادامه داد: در سه سال فعالیت دولت سیزدهم ظرفیت تولید برق کشور به ۸۵ هزار مگاوات رسید و هر سال ۱۰ درصد به ظرفیت تولید برق کشور اضافه شد. سخنگوی دولت همچنین گفت: در این مدت کمتر از سه سال
۱۵ هزار تخت به تخت‌های بیمارستانی کشور اضافه شده است‌، علاوه‌ بر این به پنج هزار روستا آبرسانی شد و اینها ناشی از روحیه تحولی آیت‌الله رئیسی بوده است.
امسال یک بانک ناتراز تعیین تکلیف خواهد شد
وی با بیان اینکه شهید رئیسی در آستان قدس هم با همین روحیه تحولی عمل کرد، خاطرنشان کرد: برای انتخاب مدیران دولت مسیری مثل انتخاب هیئت علمی دانشگاه طی شد اما متاسفانه این کارها در غبار محتواهای رسانه‌ای دیده نمی‌شد.
بهادری جهرمی با بیان اینکه آیت‌الله رئیسی رویکرد مسئله‌محور به مسائل کشور داشت، گفت: سال قبل سه مؤسسه مالی و اعتباری منحل شد و خیلی‌ها متوجه نشدند‌، امسال هم یک بانک خصوصی ناتراز تعیین تکلیف خواهد شد زیرا منشأ تورم است.
سخنگوی دولت ادامه داد: شهید آیت‌الله رئیسی تا کار تمام نمی‌شد، آن را رها نمی‌کرد و اعتقاد داشت برای به نتیجه رسیدن کار ۲۰ درصد برنامه‌ریزی و ۸۰ درصد باید پیگیری داشته باشیم.
وی خاطرنشان کرد: شهید آیت‌الله رئیسی در کنترل رشد نقدینگی کم‌کاری بانک مرکزی و دستگاه‌ها را قبول نمی‌کرد زیرا همه جا نمایندگی مردم را بر دوش می‌کشید.
بهادری جهرمی با بیان اینکه شهید رئیسی با تک‌تک مفاسد، برنامه برخورد طراحی کرده بودند گفت: هیچ از اعضای دولت چک سفید امضا پیش شهید رئیسی نداشتند و این شهید هیچ خط قرمزی برای رسیدگی به تخلفات و برخورد با مدیران نداشت و همچنین تذکرات همواره درون دولت جاری بود.

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟