loading...

تـــو لَـــــی ( دوست شــنـاســی )

. فرمانده انتظامی دزفول: 35 عضو شبکه شیطان‌پرستی در دزفول دستگیر شدند ۱۴۰۳/۰۳/۱۲ فرمانده انتظامی دزفول گفت: ۳۵ عضو شبکه شیطان‌پرستی از استان‌های مختلف با اقدامات فنی پ

طاهر مهدوی بازدید : 3 یکشنبه 13 خرداد 1403 نظرات (0)
.
فرمانده انتظامی دزفول:
35 عضو شبکه شیطان‌پرستی در دزفول دستگیر شدند
۱۴۰۳/۰۳/۱۲

‫فرمانده انتظامی دزفول: ۳۵ عضو یک شبکه شیطان‌پرستی بازداشت شدند | ایران  اینترنشنال‬‎

‫دستگیری 35 عضو شبکه شیطان پرستی در دزفول | 35 عضو شبکه شیطان - زی سان‬‎

فرمانده انتظامی دزفول گفت: ۳۵ عضو شبکه شیطان‌پرستی از استان‌های مختلف با اقدامات فنی پلیس دزفول در این شهرستان شناسایی و دستگیر شدند.
به گزارش تسنیم، سرهنگ روح‌الله یاری‌زاده افزود: گزارشی مبنی بر گردهمایی شبکه شیطان‌پرستی به فرماندهی انتظامی دزفول واصل شد که با سرعت صحت‌سنجی و پیگیری موضوع در دستورکار قرار گرفت.
وی ادامه داد: ماموران پلیس پس از بررسی صحت موضوع با تسلط اطلاعاتی و اقدامات فنی، موفق به شناسایی محل برگزاری گردهمایی شدند که پس از هماهنگی با دادستان عمومی و انقلاب دزفول و با همکاری بسیج، 31 مرد و چهار زن حاضر در محل را دستگیر کردند.
به گفته فرمانده انتظامی دزفول، اعضای شبکه شیطان‌پرستی در این گردهمایی که از استان‌های مختلف شرکت کرده بودند، دستگیر و همچنین نمادهای مختلف شیطان‌پرستی، مشروبات الکلی و موادمخدر از این محل کشف و ضبط شد. همچنین متهمان برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی اعزام شده و پرونده در مراجع قضائی مورد پیگیری قرار گرفت.
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟