loading...

تـــو لَـــــی ( دوست شــنـاســی )

. سرلشکر باقری در گفت‌وگو با وزیر دفاع ترکیه: ارسال تسلیحات به رژیم صهیونیستی اوضاع را پیچیده می‌کند   ۱۴۰۲/۰۷/۲۸ سرلشکر محمد باقری، رئیس‌ ستاد کل نیروهای مسلح

طاهر مهدوی بازدید : 9 شنبه 29 مهر 1402 نظرات (0)
.
سرلشکر باقری در گفت‌وگو با وزیر دفاع ترکیه:
ارسال تسلیحات به رژیم صهیونیستی اوضاع را پیچیده می‌کند  

۱۴۰۲/۰۷/۲۸

سرلشکر باقری در گفت‌وگو با وزیر دفاع ترکیه: ارسال تسلیحات به رژیم صهیونیستی  اوضاع را پیچیده می‌کند | خبرگزاری فارس

سرلشکر محمد باقری، رئیس‌ ستاد کل نیروهای مسلح در گفت‌وگوی تلفنی با «یاشار گولر» وزیر دفاع ملی ترکیه با اشاره به اقدامات اخیر رژیم صهیونیستی در تشدید فشارها و جسارت و هتک حرمت به مسجدالاقصی و مردم فلسطین، اظهار کرد: باید اقدام جدی برای جلوگیری از تداوم جنایات رژیم صهیونیستی در حملات وحشیانه به غیرنظامیان در غزه و رساندن کمک‌های انسانی به آنها شامل غذا و دارو صورت گیرد.
به گزارش فارس، وی همچنین حمایت‌های گسترده آمریکا از جمله تدارک تسلیحات و مهمات سنگین برای رژیم صهیونیستی را به معنای مشارکت دولت آمریکا در جنایات رژیم صهیونیستی تلقی و آن را عامل پیچیده‌تر شدن اوضاع در غزه دانست و در مورد عواقب آن هشدار داد.
سرلشکر باقری تأکید کرد: ارسال تسلیحات و مهمات جنگی به رژیم صهیونیستی، اوضاع را پیچیده خواهد کرد.
رئیس ‌ستاد کل نیروهای مسلح همچنین از دولت ترکیه خواست از همه ابزارهایش در جلوگیری از ادامه جنایات و حمایت از مردم غزه بهره‌گیری نماید. «یاشار گولر» وزیر دفاع ملی ترکیه نیز ضمن تشریح اقدامات دولت این کشور برای کاهش تنش و توقف درگیری‌ها تأکید کرد کشورش به این تلاش‌ها ادامه خواهد داد.
رئیس ‌ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به دنبال تشدید جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم غزه همچنین با ارتشبد «سرگئی شایگو»، وزیر دفاع فدراسیون روسیه و «خالد بن محمد العطیه» وزیر دفاع قطر به صورت تلفنی گفت‌وگو و خواستار اقدام فوری جامعه جهانی برای توقف این جنایات و امدادرسانی به مردم غزه شد.

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟