loading...

تـــو لَـــــی ( دوست شــنـاســی )

. خطيب جمعه شيراز: امروز به نیابت امام معصوم خودمان را زیر پرچم امام خامنه‌ای متحد می‌دانیم    ۱۴۰۳/۰۴/۰۹ نماینده ولی فقیه در فارس افزود: رهبر معظم در سرفصل مسائل

طاهر مهدوی بازدید : 0 یکشنبه 10 تیر 1403 نظرات (0)
.
خطيب جمعه شيراز:
امروز به نیابت امام معصوم
خودمان را زیر پرچم امام خامنه‌ای متحد می‌دانیم
   ۱۴۰۳/۰۴/۰۹

‫امام جمعه شیراز: توجه به فرزندآوری مثل یک جهاد مد نظر باشد | خبرگزاری فارس‬‎

نماینده ولی فقیه در فارس افزود: رهبر معظم در سرفصل مسائل مربوط به فرهنگ ۱۱ مسئله را ذکر کردند که ۵ سال آینده پنج سال پیشرفت در این راستا است. اول در سبک زندگی اسلامی ایران نکاتی ذکر فرمودند.
عضو مجلس خبرگان رهبری به همبستگی ملی اشاره کرد و افزود: امروز   به برکت فرهنگ دینی، روند انتخابات با آرامش در حال اجرا است چرا که همه با هم یکی هستیم. ممکن است سلیقه متفاوت باشد و هر کس به کاندیدای مورد نظر خود رای دهد اما دل‌ها با هم متحد است.
امام جمعه شيراز اظهارکرد: همه در محضر علی بن ابی‌طالب و زیر پرچم او هستیم، امروز روزگار به نیابت امام معصوم خودمان را زیر پرچم امام خامنه‌ای همبسته به همدیگر می‌دانیم.
وی با بیان اینکه ولایت ایجاد همبستگی می‌کند و باید طی این ۵ سال برای تقویت این مبانی تلاش کنیم، سرفصل دیگر مدنظر رهبر معظم انقلاب را ارتقای روحیه مقاومت عنوان کرد و گفت: روحیه عزاداری برای امام حسین(ع) و کسانی که اربعین می‌روند، روحیه مقاومت است. این افراد مقاومت را به عنوان درس فرهنگ حسینی و اسلامی به همه جهان صادر می‌کنند و به همین دلیل است که دشمن می‌خواهد به این روحیه ضربه بزند و ما باید آن را تقویت کنیم.
دژکام در ادامه سخنان خود گفت: اگر می‌خواهیم کاری کنیم، باید برای آن برنامه داشته باشیم و اگر می‌خواهیم بگوییم این دولت موفق بود یا نبود نیاز به شاخص داریم و طبق آن شاخص و برنامه‌های اجرا شده موفقیت دولت مشخص می‌شود. چون هر کس می‌تواند بگوید من کار کردم. برنامه مهم و لازم است اما کافی نیست. باید همان‌طور که به برنامه‌ریزی اهمیت می‌دهیم و لازم می‌دانیم، باید به دعا و توسل هم توجه داشته باشیم چون خداست که اسباب انجام برنامه را فراهم می‌کند و این باور دینی ماست.
خطیب جمعه شیراز با اشاره به فتوای میرزای شیرازی افزود: میرزای شیرازی دوم افتخار ایرانی‌ها و شیرازی‌ها و عراقی‌ها و همه جهان تشیع یک فتوای جهاد داد که حتی آیت‌الله کاشانی هم سلاح به دست گرفت و تا انگلیسی‌ها را بیرون نکردند آرام ننشستند. ‌ای مردم افتخارات خود را به یاد بیاوریم که باعث می‌شود نسبت به آینده خودباوری داشته باشیم و باز هم می‌توانیم کار‌های بزرگ انجام دهیم.

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟