loading...

تـــو لَـــــی ( دوست شــنـاســی )

. همایش انتخاباتی 4000 نفری جبهه انقلاب : قالیباف: رژیم صهیونیستی سال گذشته می‌گفت کار نظام اسلامی‌ تمام است اما امروز خودش به نابودی نزدیک است  ۱۴۰۲/۰۸/۰۵ همایش انتخاباتی ۴

طاهر مهدوی بازدید : 18 شنبه 06 آبان 1402 نظرات (0)
.
همایش انتخاباتی 4000 نفری جبهه انقلاب :
قالیباف: رژیم صهیونیستی سال گذشته می‌گفت کار نظام اسلامی‌
تمام است اما امروز خودش به نابودی نزدیک است 
۱۴۰۲/۰۸/۰۵

اولین همایش ۴ هزار نفری جبهه انقلاب برای انتخابات مجلس برگز|همشهریحواشی همایش انتخاباتی ۴۰۰۰ نفری جبهه انقلاب +فیلم - مشرق نیوز

همایش انتخاباتی ۴۰۰۰ نفری جبهه انقلاب با حضور رئیس‌مجلس شورای اسلامی، دبیر شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا و رئیس‌شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در حرم امام خمینی(ره) برگزار شد.
محمدباقر قالیباف، رئیس‌مجلس شورای اسلامی در این همایش گفت: باید مشارکت در انتخابات را یک مجاهدت و موضوع امنیت ملی بدانیم، چرا که مشارکت به معنای اقتدار و حل مشکلات اقتصادی است. در دوران دفاع مقدس، وقتی به رزمنده‌ای می‌گفتم برو استراحت کن، می‌گفت که هرچه امروز عرق بیشتری بریزیم، یک ماه دیگر در عملیات خون کمتری ریخته می‌شود.
وی افزود: امروز در کنار حرمی هستیم که به مسلمین عزت داد، اسلام را دوباره احیا کرد. در کنار امامی هستیم که در چنین روزی در سال ۱۹۶۳ میلادی در قم دربارۀ حوادث کاپیتولاسیون گفتند همۀ گرفتاری ما از آمریکاست، از رژیم صهیونیستی است و رژیم صهیونیستی هم از آمریکاست.
رئیس‌مجلس شورای اسلامی بیان کرد: بایدن چند روز قبل در فلسطین اشغالی در حمایت از رژیم ‌صهیونیستی گفت، اگر رژیم صهیونیستی هم وجود نداشت، امروز باید یک رژیم صهیونیستی ایجاد می‌کردیم. سال گذشته، اراذل و اوباش دنیا و رژیم صهیونیستی می‌گفتند کار نظام اسلامی‌ تمام است، اما امروز می‌بینیم رژیم صهیونیستی به نابودی نزدیک است.
قالیباف با بیان اینکه باید محکم و با اراده باشیم و به سنت الهی ایمان داشته باشیم، تصریح کرد: همچنین باید به مردم احترام بگذاریم. چرا که مردم از پایه‌های نظام‌اند. ایمان به سنت‌های الهی و حضور مردم در صحنه دو عنصری هستند که انقلاب را سرپا نگه می‌دارند و به پیش می‌رود. وی رقابت درون جبهه انقلاب را بدون اشکال دانست و افزود: اما این رقابت نباید علیه کارآمدی و همدلی، همراه اختلاف و در سهم هم‌خواهی باشد. بلکه کشور امروز نیازمند تحول است و سرنوشت امنیت ملی ما در گروی کارآمدی است.
رئیس‌ مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ما دغدغه‌ای جز حل مشکل مردم نداریم، یادآور شد: ما اصرار داریم در مجلس افراد کارآمد و دلسوز داشته باشیم. مجلس باید با همان روحیۀ دفاع مقدس کار خود را پیش ببرد.
قالیباف در بخش دیگری از سخنانش گفت: باور قلبی همیشۀ من این بوده که با جوانان کار کنم. چه آن زمانی که بیست‌ و چند ساله بوده‌ام، چه الان. باز هم دوست دارم با جوانان کار کنم. این تحول باید به دست جوان‌ها اتفاق بیفتد.
غلامعلی حداد عادل، رئیس‌شورای ائتلاف نیروهای انقلاب نیز در این همایش ابراز کرد: در انتخابات شورای شهر مشهد ۶ فهرست انتخاباتی توسط نیروهای انقلاب داده شد که با این اتفاق و تفرقه، شورا از دست نیروهای انقلاب خارج شد، در شورای ائتلاف سعی ما بر این است که ظرفی برای وحدت باشیم، رسیدن به الگوی شورای ائتلاف حاصل ۲۰ سال سعی و خطا در شورای ائتلاف سیاسی است.
وی با اشاره به کالابرگ الکترونیکی، گفت: ۲۰۰ هزار فروشگاه به این شبکه متصل هستند که این اقدامی است که در این فشارها، ۷ دهک فارغ از افزایش قیمت در کالاهای اساسی، کالا دریافت می‌کنند، نمونه دیگر همکاری‌ها، اصلاحاتی است که در قانون برنامه در حال انجام است، مجلس با واقع بینی در حال کمک به دولت از طریق اصلاحات در قانون است.
ارتش فلسطین در حال تشکیل است
همچنین، محسن رضایی، دبیر شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا با اشاره به اتفاقات غزه اظهار کرد: تحول بزرگی در فلسطین شروع شده و در روزهای آینده نیز ادامه خواهد داشت و ابعاد این حادثه گسترده است.
وی با بیان اینکه این حادثه هم پر از ایستادگی و مقاومت است و هم شگفتی که ناشی از سکوت جامعه بین‌الملل است، ادامه داد: سابقه این جنگ به جنگ جهانی دوم برمی‌گردد و ۷۵ سال است که این جنگ ادامه دارد در حالی که در اروپا، آفریقا، ژاپن و کشورهای دیگر جنگ خاموش شد.
دبیر شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا با بیان اینکه ارتش فلسطین در حال تشکیل است، اضافه کرد: تاکنون چنین اقداماتی در فلسطین سابقه نداشته است و مهم‌ترین نکته تشکیل ارتش فلسطین است.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟