loading...

تـــو لَـــــی ( دوست شــنـاســی )

* محبوبیت عجیب سرود تجلیل از سیدحسن نصرالله در میان صهیونیست‌ها!  ۱۴۰۰/۱۰/۰۵ این بار محور حزب‌الله به گونه‌ای دیگر رسانه‌های رژیم صهیونیستی را متوجه خود کرده است. یک

طاهر مهدوی بازدید : 77 دوشنبه 06 دی 1400 نظرات (0)

*

محبوبیت عجیب سرود تجلیل از سیدحسن نصرالله

در میان صهیونیست‌ها! 

۱۴۰۰/۱۰/۰۵

محبوبیت عجیب سرود تجلیل از سیدحسن نصرالله در میان صهیونیست‌ها! | صراط عشق


این بار محور حزب‌الله به گونه‌ای دیگر رسانه‌های رژیم صهیونیستی را متوجه خود کرده است. یکی از رسانه‌های رژیم صهیونیستی در گزارشی به محبوبیت گسترده یکی از سرودهای حزب‌الله لبنان در میان صهیونیست‌ها اشاره کرده و نوشته «در رویدادی کاملاً عجیب، این سرود از محبوبیت وسیعی میان اسرائیلی‌ها برخوردار شده است.»
به گزارش فارس به نقل از شبکه خبری العالم، برنامه «الجهة الثانیة» در شبکه اسرائیلی «مکان» در گزارش خود گفت که سرود «اضرب و الریح تصیح» که سراینده آن «نزار فرانسیس» بوده و «علی العطار» خواننده نزدیک به حزب‌الله لبنان آن را خوانده، با استقبال ساکنان سرزمین‌های اشغالی مواجه شده است.
در گزارش این شبکه صهیونیستی نشان داده می‌شود این سرود در چند مراسم و جشن «اسرائیلی‌ها» پخش می‌شود. این سرود مقاومت لبنان تا حدی مورد استقبال صهیونیست‌ها قرار گرفته که «نیزی شکوری» یکی از خواننده‌های صهیونیست تصمیم گرفته تا کلیپ ویدئویی از این سرود ضبط کند و فیلم وی بیش از یک میلیون و 200 هزار بار در شبکه‌های اجتماعی مشاهده شده است.
سرود «اضرب و الریح تصیح» برای ارتش لبنان و نیروهای حزب‌الله لبنان در نبرد با داعش سروده شده است. این سرود به تدریج به سرودی در حمایت از حزب‌الله و «سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب‌الله لبنان تبدیل شد.
«ودیع الشیخ» از هنرمندان لبنانی نیز در یک تجمع گسترده با تغییرات‌اندکی این سرود را به هشداری علیه صهیونیست‌ها تبدیل کرده بود.
تشکر نماینده لبنانی از ایران
خبر دیگر از لبنان آن‌که، به گزارش تسنیم، «ابراهیم الموسوی» عضو فراکسیون وفاداری به مقاومت در پارلمان لبنان در بیانیه‌ای در شبکه‌های اجتماعی از ایران، سوریه و محور مقاومت برای واردات گازوئیل ایران به لبنان تشکر کرد و گفت: «ده‌ها میلیون لیتر سوخت ایران توسط حزب‌الله به لبنانی‌ها از همه فرقه‌ها و در مناطق مختلف روستاها در زمستان و یخبندان عرضه شده است.»
وی در ادامه تاکید کرد: «من از تمام کسانی که در این اقدام به ما کمک کردند و با اخلاق و کرامت به کشور ما گرما بخشیدند، تشکر می‌کنم. من از ایران، سوریه و محور مقاومت قدردانی می‌کنم.»

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟