loading...

تـــو لَـــــی ( دوست شــنـاســی )

. با حضور فرمانده کل ارتش: درمانگاه فوق تخصصی شهدای پدافند افتتاح شد     ۱۴۰۲/۰۸/۲۷ به گزارش مهر، در مراسم افتتاح این درمانگاه حجت‌الاسلام عباس محمدحسنی رئیس سازما

طاهر مهدوی بازدید : 16 یکشنبه 28 آبان 1402 نظرات (0)
.
با حضور فرمانده کل ارتش:
درمانگاه فوق تخصصی شهدای پدافند افتتاح شد  
  ۱۴۰۲/۰۸/۲۷

درمانگاه فوق تخصصی شهدای پدافند افتتاح شد - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و  جهان | Mehr News Agencyافتتاح درمانگاه شهدای پدافند هوایی ارتش | خبرگزاری فارس

به گزارش مهر، در مراسم افتتاح این درمانگاه حجت‌الاسلام عباس محمدحسنی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی فرمانده نیروی هوائی ارتش، امیر سرتیپ علیرضا صباحی‌فرد فرمانده نیروی پدافند هوائی ارتش و جمعی از فرماندهان نظامی حضور داشتند.
درمانگاه فوق تخصصی شهدای پدافند دارای انواع خدمات پزشکی، درمانی و دارویی بوده و استفاده از آن برای عموم آزاد است.
سرلشکر موسوی: امکانات درمانی ارتش در اختیار عموم مردم است
سرلشکر موسوی در آئین بهره‌برداری از این درمانگاه اظهار داشت: شهرک شهید بهشتی بزرگ‌ترین شهرک نظامی نیروهای مسلح ماست و نیاز بود چنین مجموعه‌ای در جهت خدمت رسانی به خانواده‌ها راه‌اندازی شود.
فرمانده کل ارتش ادامه داد: علاوه‌بر ساکنین شهرک شهید بهشتی، مناطق اطراف این شهرک نیاز به چنین مجموعه‌ای جهت خدمات درمانی داشتند؛ بنابراین با توجه به سرانه پایین خدمات درمانی نسبت به جمعیت این منطقه، نیاز بود چنین مرکزی در این منطقه احداث و مورد بهره‌برداری قرار گیرد.
وی افزود: همکاران عزیز ما در نیروی پدافند هوائی ارتش با تلاش بی‌وقفه و شبانه‌روزی درمانگاه فوق تخصصی و مجهز شهدای پدافند را برابر همه استانداردهای وزارت بهداشت و درمان آماده کردند و متخصصین، کادر درمان و تجهیزات مورد نیاز در این درمانگاه جهت استفاده عموم مستقر هستند.
سرلشکر موسوی یادآور شد: امیدواریم مراجعه‌کنندگان محترم با رضایت کامل از این مجموعه درمانی مجهز خارج شوند و از این جنس کارها ضرورت دارد در بخش‌های دیگر انجام پذیرد و این در برنامه‌های ستاد کل نیروهای مسلح اندیشیده شده است.

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟