loading...

تـــو لَـــــی ( دوست شــنـاســی )

. سرلشکر باقری: صهیونیست‌ها هم میدان و هم افکار عمومی جهان را از دست داده‌اند     ۱۴۰۲/۰۸/۰۸ سرلشکر محمد باقری، رئیس‌ ستاد کل نیروهای مسلح در همایش در د

طاهر مهدوی بازدید : 43 سه شنبه 09 آبان 1402 نظرات (0)
.
سرلشکر باقری:
صهیونیست‌ها هم میدان
و هم افکار عمومی جهان را از دست داده‌اند
    ۱۴۰۲/۰۸/۰۸

محمد باقری (نظامی) - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

سرلشکر محمد باقری، رئیس‌ ستاد کل نیروهای مسلح در همایش در دهمین همایش ملی پدافند غیرعامل با عنوان «ایران پایدار؛ به وسعت ایمان به بلندای امید» که در مرکز همایش‌های بین‌المللی صداوسیما برگزار شد، گفت: این همایش همزمان با جنایات رژیم صهیونیستی در غزه برگزار می‌شود، حوادثی که نشان داد فلسطین مهم‌ترین مسئله جهان اسلام است و هیچ وقت نباید از این اوج خارج شود.
به گزارش فارس، رئیس‌ ستاد کل نیروهای مسلح در ابتدا ضمن اشاره آخرین تحولات غزه با بیان اینکه ملت فلسطین 75 سال پیش در یک اقدام تروریستی دشمنان، سرزمینش را از دست داد و هفت دهه است که در حال مبارزه است، تصریح کرد: آنچه در عملیات اخیر رخ داد نتیجه انباشت ظلم چندین ساله صهیونیست‌ها بود و‌ نسبت دادن این عملیات به خارج از فلسطین برای سرپوش گذاشتن بر این شکست بود.
وی بیان داشت: این حکومت پوشالی قدرت سرپا نگه داشتن خود را ندارد چه برسد به اینکه تکیه دیگر حکومت‌ها باشد. صهیونیست‌ها این شکست را با جنایت پاسخ می‌دهند، بمباران هوایی عملیاتی بدون ارزش نظامی است. در مقابل، عملیات مبارزان فلسطینی که سراسر قدرت و اعتبار و نشان‌دهنده عمق توانمندی اطلاعاتی و عملیات آنها بود.
سرلشکر باقری گفت: از یکی دو روز بعد از حادثه 15 مهرماه توان عمده زمینی صهیونیست‌ها را دور نوار غزه جمع کردند و پنج لشکر زرهی با 1500‌تانک و نفربر را دور این زمین مستقر کردند، دائم هم می‌گویند حمله سراسری می‌کنیم. اما چرا این کار را نمی‌کنند چون همه آگاهان نظامی به آنها می‌گویند این عملیات شکست دیگری را برای شما رقم می‌زند.
رئیس‌ ستاد کل نیروهای مسلح اظهار داشت: مبارزان فلسطین آماده حمله زمینی اسرائیل هستند و در چند شب گذشته جلوه‌هایی از این شکست را شاهد بودیم و به محض وصل شدن اینترنت شاهد تصاویر ‌تانک‌های سوخته و کشته شدن و به اسارت رفتن نظامیان صهیونیست هستیم.
وی گفت: حرکاتی که در کشورهای اسلامی و اروپا به نمایش گذاشته می‌شود سابقه تاریخی ندارد، هیچ‌گاه چنین جمعیتی در دفاع از فلسطین و در دفاع از مظلوم به خیابان نیامدند. رزمندگان فلسطین مبارزه خود را با سنگ و مشت آغاز کردند و امروز با موشک و سلاح ضد‌تانک ادامه می‌دهند.
رئیس‌ ستاد کل نیروهای مسلح تصریح کرد: راهی برای کمک کردن به مردم غزه وجود ندارد. رزمندگان در همین تونل‌ها هم آمادگی کسب می‌کنند و هم صنایع دفاعی‌شان را اداره می‌کنند. آنچه در جنگ‌ها سرنوشت‌ساز است انسان‌های بااراده و محکم است و اسرائیلی‌ها چنین افرادی ندارند.
سرلشکر باقری تأکید کرد: از دلایل پایداری مقاومت رزمندگان عزیز فلسطینی توجه به پدافند غیرعامل است. در همین بخش شمالی غزه گزارش این رزمندگان این است که بیش از 400 کیلومتر تونل احداث کرده‌اند و بعضاً خودرو و موتورسیکلت در آن عبور می‌کند. یک سر تونل‌ها پشت حصارها و نیروهای صهیونیست است و یک سر آن در نوار غزه.
وی خاطرنشان کرد: صهیونیست‌ها هم میدان را از دست داده‌اند و هم افکار عمومی جهان را و اگر منطقی عمل کنند باید زودتر آتش‌بس را بپذیرند و با مذاکره مدتی مهلت بگیرند.

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟