loading...

تـــو لَـــــی ( دوست شــنـاســی )

. سرلشکر باقری: سازمان‌های بین‌المللی به سکوت خود در قبال نسل‌کشی در غزه پایان دهند    ۱۴۰۲/۰۷/۲۶ به گزارش فارس، در این پیام ضمن تسلیت به ملّت فلسطین، امّت اسل

طاهر مهدوی بازدید : 6 پنجشنبه 27 مهر 1402 نظرات (0)
.
سرلشکر باقری:
سازمان‌های بین‌المللی به سکوت خود
در قبال نسل‌کشی در غزه پایان دهند 
  ۱۴۰۲/۰۷/۲۶

سرلشکر باقری درگذشت پدر سردار خضرایی را تسلیت گفت

به گزارش فارس، در این پیام ضمن تسلیت به ملّت فلسطین، امّت اسلامی و آزادگان جهان به دلیل حمله وحشیانه ارتش رژیم صهیونیستی به بیمارستانی در شهر غزه، آمده است: رژیم اشغالگر قدس که با تحمل شکست خفت بار و غیرقابل ترمیم عملیات طوفان‌الاقصی، در شوک مرگ‌بار فرو رفته و تارهای عنکبوتی خود را سست‌تر و لرزان‌تر از هر زمانی احساس کرده، در سلسله اقداماتی جنون‌آمیز، حمله هوایی و موشکی به مناطق مسکونی غزه را آغاز کرده تا شاید اقتدار پوشالی خود را باز‌سازی کند، اما برای ملت مظلوم و بی‌دفاع فلسطین که کشتار وحشیانه صبرا و شتیلا را در خاطر دارند، تکرار این جنایات نخواهد توانست در عزم مجاهدان و مردم فلسطین برای پایان دادن به ٧ دهه اشغالگری خدشه‌ای وارد کند. 
سرلشکر باقری تصریح کرد: در قبال این فجایع انسانی اما، نهادهای حقوق بشری و سازمان‌های بین‌المللی باید به سکوت خود پایان داده و مانع از تداوم این نسل‌کشی شوند. امروز سکوت یا بسنده کردن به صدور یک بیانیه دیپلماتیک، همراهی و همسویی با رژیم خونریز صهیونیستی است. امروز سازمان ملل متحد باید با برگزاری نشست فوق‌العاده، این جنایات جنگی را متوقف و سران این رژیم جنایتکار را محاکمه کند. دولت‌های اسلامی هم باید با بسیج امکانات و اقدامات خود، مانع از این نسل‌کشی دیوانه‌وار شوند و نسبت به فراهم نمودن شرایط مداوای چندین هزار مجروحان این جنایت که غالبا از زنان و کودکان بوده‌اند، اقدام عاجل صورت دهند.
در ادامه این پیام آمده است: جمهوری اسلامی ایران نیز مانند گذشته آماده پذیرش مجروحان و اعزام گروه‌های امدادی و درمانی می‌باشد. اما آن‌گونه که رهبر معظم انقلاب اسلامی عنوان کردند، اگر این وحشی‌گری‌ها تداوم یابد، امت اسلامی و نیروهای مقاومت بی‌تاب شده و کسی نخواهد توانست جلوی آنها را بگیرد. وَسَیَعْلَمُ الَّذِینَ ظَلَمُوا أَیَّ مُنْقَلَبٍ یَنْقَلِبُونَ.
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟