loading...

تـــو لَـــــی ( دوست شــنـاســی )

. تجلیل از 2 قهرمان رئیس‌جمهور از «اسدالله اسدی» دیپلمات ایرانی و «فرزاد بادپا» خادم حرم شاهچراغ(ع) تقدیر کرد  ۱۴۰۲/۰۵/۲۸ رئیس‌جمهور از «ا

طاهر مهدوی بازدید : 13 یکشنبه 29 مرداد 1402 نظرات (0)
.
تجلیل از 2 قهرمان
رئیس‌جمهور از «اسدالله اسدی» دیپلمات ایرانی
و «فرزاد بادپا» خادم حرم شاهچراغ(ع) تقدیر کرد 
۱۴۰۲/۰۵/۲۸

رئیس‌جمهور از خادم حرم شاهچراغ تقدیر کرد | شهرآرانیوزرئیس جمهور از خادم فداکار شاهچراغ تقدیرکرد · خبرگزاری عصر قانون

رئیس‌جمهور از «اسدالله اسدی» دیپلمات تازه آزاد شده از زندان‌های مدعیان حقوق بشر و «فرزاد بادپا» قهرمان حرم شاهچراغ(ع) تقدیر کرد.
آیت‌الله رئیسی روز جمعه به مناسبت 26 مرداد سالروز بازگشت آزادگان به کشور با حضور در منزل آقای «اسدالله اسدی» با این دیپلمات تازه آزاد شده از زندان‌های اروپا دیدار و از صبر و ایستادگی او در دوران اسارت تجلیل کرد. رئیس‌جمهور در این دیدار که در فضایی صمیمی برگزار شد، ضمن تبریک آزادی این دیپلمات ایرانی و موفقیت و سربلندی او و خانواده‌اش در این آزمون سخت، گفت:‌ مدعیان حقوق بشر بار دیگر نشان دادند که به هیچ قانونی پایبندی ندارند و با نقض آشکار و بی‌سابقه مصونیت دیپلماتیک دیپلمات ایرانی قوانین، ضوابط و اصول بین‌المللی را زیر پا گذاشتند.
در این دیدار آقای اسدی نیز گزارشی از روند اسارت و دوران حبس خود در زندان‌های آلمان و بلژیک به رئیس‌جمهور ارائه کرد. «اسدالله اسدی» دبیر سوم سفارت ایران در اتریش در تاریخ 9 تیر 1397 با طراحی رژیم صهیونیستی و عاملیت برخی سرویس‌های امنیتی غربی در آلمان به اسارت گرفته شد و پس از آن به بلژیک منتقل و در دادگاهی سیاسی به 20 سال زندان محکوم شد.
وی پنجم خرداد ماه پس از 5 سال اسارت با پیگیری‌های دیپلماتیک دولت به ویژه رئیس‌جمهور، آزاد و به کشور بازگشت.
تجلیل رئیس‌جمهور از قهرمان حرم
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، حجت‌الاسلام و المسلمین رئیسی، رئیس‌جمهور در حاشیه نخستین اجلاسیه ملی مردمی‌سازی دولت با اعطای لوح زرین سپاس از «فرزاد بادپا» خادم حرم احمد بن موسی(ع) تجلیل کرد. «فرزاد بادپا» خادم حرم شاهچراغ(ع) در ۲۲ مرداد ماه و پس از حمله تروریستی به حرم احمد بن موسی(ع) توانست بدون سلاح و  با فداکاری نیروی داعشی را زمینگیر کند.

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟