loading...

تـــو لَـــــی ( دوست شــنـاســی )

. سردار رمضان شریف در مراسم تجلیل از خبرنگاران در قم: ما به سلاح هایی مجهز هستیم که در روز حادثه  به شدت دشمن را پشیمان خواهد کرد    ۱۴۰۲/۰۵/۱۶ سردار رمضان شریف، سخنگوی

طاهر مهدوی بازدید : 1 سه شنبه 17 مرداد 1402 نظرات (0)
.
سردار رمضان شریف در مراسم تجلیل از خبرنگاران در قم:
ما به سلاح هایی مجهز هستیم
که در روز حادثه  به شدت دشمن را پشیمان خواهد کرد
   ۱۴۰۲/۰۵/۱۶

رمضان شریف: همه مردم ایران حامی سپاه هستند - مشرق نیوز

سردار رمضان شریف، سخنگوی سپاه پاسداران گفت: خبرنگاری که به تاریخ کشور مسلط نباشد نمی‌تواند در انجام رسالت کاری خود موفق باشد.
سردار شریف که روز دوشنبه در آئین تجلیل از خبرنگاران قم سخن می‌گفت افزود: کتب تاریخی بخصوص خاطرات خودنوشت پیشینیان را بخوانید تا با دید روشن‌تر و افق بلند‌تر کار کنید، ما نمی‌گوئیم حتماً به انقلاب اسلامی ایمان داشته باشید اما حداقل توقع این است که در تهیه خبر و تحلیل‌های فرهنگی‌، سیاسی و اجتماعی «استقلال ملی» را معیار قرار بدهید و با این خط‌کش رویدادها را منعکس و تحلیل کنید.
وی تصریح کرد: جمهوری اسلامی با همه توان و نیرو حافظ استقلال ملی ایران است و دشمن تلاش می‌کند این را واژگون نشان دهد تا برخی غافل شده و از حمایت از کشور خود سست شوند.
سخنگوی سپاه پاسداران با بیان اینکه دشمن تلاش می‌کند با تولید غبار سنگین رسانه‌ای این تصور را به مردم القا کند که همه چیز نابوده شده و هیچ دلخوشی‌ای نباید به کشور داشت، اظهار کرد: دشمن در توطئه اغتشاش سال گذشته چنان غباری تولید کرده بود که برخی مسئولین اروپایی برای جا نماندن از قافله حاضر شدند با بی‌شخصیت‌ترین آدم‌های اپوزیسیون دیدار کنند و این دیدارها را رسانه‌ای نمایند!
سردار شریف با ‌اشاره به پیشرفت‌های بزرگ در حوزه‌های پزشکی، نظامی‌، علمی‌، فناوری‌، سیاسی و فرهنگی کشور افزود: ما در جنگ جهانی صدام علیه کشور با کمترین ابزارها در خلیج ‌فارس به دشمن مقابله می‌کردیم و در همان حال در برابر زدن هر یک کشتی تجاری ایران دو کشتی از دشمن را مورد هدف قرار می‌دادیم و این کار بدان‌جا رسید که فرمانده وقت جنگ در آن مقطع کتباً و معترضانه به فرمانده نیروی دریایی سپاه نوشته بود، ما گفتیم در برابر هر کشتی یک کشتی دشمن را هدف قرار دهید اما شما به یک و دو تا هم قانع نشده و در برخی موراد سه کشتی را در برابر یک کشتی مورد هدف قرار می‌دهید! 
وی توان فعلی نیروهای نظامی ایران بخصوص نیروی دریایی سپاه و ارتش در خلیج‌ فارس در اوج توصیف کرد و گفت: امروز نیروهای جان‌برکف سپاه و ارتش در مقابل چشم نظامیان آمریکایی و غربی به هر مأموریتی که لازم باشد اعزام و عمل می‌کنند و جالب است بدانید در فرود آمدن تکاوران سپاه بر عرشه کشتی متخلف فرمانده منطقه نیز در کنار نیرو‌های خود و با همان ریسمان فرود آمده بود و گفته بود دوست نداشتیم اگر قرار بود نیروهایم مورد شلیک قرار گیرند خود در کنارشان نباشم! با چنین روحیه‌ای کدام نیروی نظامی می‌تواند با ایران مقابله کند؟ 
سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود بزرگ‌ترین ذخیره انقلاب اسلامی و مردم ایران را  رهبر معظم انقلاب اسلامی عنوان کرد و تصریح کرد: هوشیاری و رهبری داهیانه ایشان از یک سو تمام توطئه‌های پرهزینه دشمنان را با یک سخنرانی خنثی می‌کند و همزمان با مهندسی دقیق کشور را به سوی قله‌های پیشرفت و عدالت سوق می‌دهد و این افتخار نصیب هر ملتی نشده است. 
سردار شریف با بیان اینکه رهبری پیامبرگونه ایشان موجب شده امروز جمهوری اسلامی ایران در بالاترین سطح و حتی فوق تصور به فناوری‌های روز و علوم زیرساختی مانند فناوری هسته‌ای مسلح شود و در موضوع مقابله نظامی با تهدیدها به دستاوردهای حیرت‌آوری رسیده‌ایم که دشمن فکرش را هم نمی‌کند.
وی با ‌اشاره به تبلیغات رسانه‌ای در مورد حضور نظامی برخی قدرت‌ها در خلیج‌ فارس بیان داشت: این تهدید نیست اما دشمن بداند ما به سلاح‌هایی مجهز هستیم که در روز حادثه هم دشمن به‌شدت پشیمان می‌شود و هم جهانیان از اقتدار نظامی ایران حیرت‌زده خواهند شد.
در پایان این آئین از خبرنگارانی که اخبار روابط عمومی سپاه قم را پوشش داده‌اند، تجلیل شد.
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟