loading...

تـــو لَـــــی ( دوست شــنـاســی )

. با حضور وزیر بهداشت: افتتاح ۲۲ طرح بهداشتی درمانی در خراسان رضوی ۱۴۰۳/۰۳/۰۴   وزیر بهداشت روز جمعه ۲۲ طرح بهداشتی درمانی را در استان خراسان رضوی افتتاح کرد. به گزارش خبرگزاری صداوس

طاهر مهدوی بازدید : 2 شنبه 05 خرداد 1403 نظرات (0)
.
با حضور وزیر بهداشت:
افتتاح ۲۲ طرح بهداشتی درمانی در خراسان رضوی
۱۴۰۳/۰۳/۰۴
 ‫افتتاح ۲۲ پروژه پزشکی در مشهد - شبستان‬‎افتتاح پژوهشکده شهید رییسی درمشهد با حضور وزیر بهداشت | خبرگزاری صدا و سیما
وزیر بهداشت روز جمعه ۲۲ طرح بهداشتی درمانی را در استان خراسان رضوی افتتاح کرد.
به گزارش خبرگزاری صداوسیما، بسیاری این طرح‌ها تحقیقاتی و درمانی هستند، مانند پژوهشگاه علوم پزشکی که به نام شهید رئیسی نامگذاری شده که همزمان با طرح‌های دیگر به صورت برخط افتتاح شد. به گفته عین‌اللهی، پژوهشگاه علوم پزشکی شهید رئیسی از سال ۹۷ در حال ساخت بود و هم‌اکنون در چهار طبقه با ۲۵ آزمایشگاه به پیشرفته‌ترین دستگاه‌ها تجهیز شده است.
وی با اشاره سیاست‌گذاری وزارت بهداشت برای تجمیع امکانات در یک محل، افزود: کلاس‌های آموزشی و آزمایشگاه‌های هوشمند، میکروسکوپ‌های پیشرفته در این مجموعه گردآوری شده تا مرجعی برای سایر مراکز تحقیقاتی باشد.
وزیر بهداشت اظهار داشت: امروز (جمعه) سه طرح آموزشی پژوهشی و ۱۱ طرح درمانی و ۸ طرح بهداشتی با هزینه‌کرد سه‌هزار میلیارد تومان در هفت شهرستان از استان خراسان رضوی افتتاح شد. در دولت سیزدهم ۱۵هزار تخت بیمارستانی در سطح کشور افتتاح شده و تعالی سلامت با ادامه خدمت در راستای ادامه راه رئیس‌جمهور شهیدمان متوقف نخواهد شد و همه‌ برنامه‌هایی که برای ما تعیین شده بود با قوت به اتمام خواهد رسید.

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟