loading...

تـــو لَـــــی ( دوست شــنـاســی )

. رئیس‌جمهور :  هیچ‌گونه تصمیمی که به افزایش غیرمنطقی قیمت کالا و خدمات و بالا رفتن تورم منجر شود، پذیرفته نیست ۱۴۰۱/۱۲/۰۱ آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در جلسه هیئت دولت

طاهر مهدوی بازدید : 8 سه شنبه 02 اسفند 1401 نظرات (0)
.
رئیس‌جمهور :
 هیچ‌گونه تصمیمی که به افزایش غیرمنطقی
قیمت کالا و خدمات و بالا رفتن تورم منجر شود، پذیرفته نیست
۱۴۰۱/۱۲/۰۱

هیچگونه تصمیمی درباره افزایش غیرمنطقی قیمت کالا و خدمات پذیرفته نیست |  خبرگزاری تقریب (TNA)

آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در جلسه هیئت دولت با اشاره به سفر هفته گذشته به چین و دستاوردهای مهم و توافق‌های راهبردی دو کشور از جمله در بخش‌های اقتصادی و تجاری، بر لزوم تلاش همه‌جانبه مسئولان و دست‌اندرکاران بخش‌های مرتبط، برای اجرایی شدن هرچه سریع‌تر این تصمیمات و تحقق اهداف دو کشور در راستای گسترش و تقویت همکاری‌ها تاکید کرد.
رئیس‌جمهور همچنین با اشاره به ایام پایانی سال، تلاش بیش از پیش وزیران و مدیران، دستگاه‌ها را برای ایجاد ثبات در بازار و کنترل قیمت‌ها ضروری دانست و گفت: هر تصمیمی که به افزایش غیرمنطقی قیمت کالا و خدمات و بالا رفتن تورم منجر شود پذیرفته نیست و ستاد زیر نظر معاون اول رئیس‌جمهور موظف است تورم و بازار ارز و قیمت کالاهای اساسی را روزانه رصد و کنترل کند.
رئیسی همچنین در این جلسه با تبریک فرارسیدن ماه پرفضیلت و ایام مبارک شعبان‌المعظم، ابراز امیدواری کرد، فیوضات این ماه هرچه بیشتر شامل حال مردم و مسئولان شود.
بررسی راهکارهای تقویت زیرساخت‌های اجرای سراسری طرح کالابرگ الکترونیک
همچنین در جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت به ریاست آیت‌الله رئیسی برگزار شد، نحوه تسویه بدهی‌های بانک سپه ناشی از اجرای طرح ادغام مورد ارزیابی قرار گرفت.
در ادامه این جلسه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از اجرای آزمایشی طرح توزیع کالابرگ الکترونیک در شماری از استان‌های کشور گزارشی ارائه کرد و پیشنهادها و راهکارهای گسترش اجرا و تقویت زیرساخت‌های مورد نیاز برای اجرای کامل این طرح در سراسر کشور مطرح و بررسی شد.
در این جلسه همچنین گزارشی از اجرای طرح مدیریت هوشمند توزیع یارانه آرد و نان، میزان صرفه‌جویی و نحوه توزیع آرد در استان‌های محل اجرای آزمایشی این طرح ارائه و درباره چگونگی تامین زیرساخت‌ها و امکانات لازم برای اجرای سراسری آن بحث و تبادل‌نظر شد.
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟