loading...

تـــو لَـــــی ( دوست شــنـاســی )

. در حمله تروریستی اشرار مسلح:  4 نفر از نیروهای پلیس راه زاهدان به شهادت رسیدند    ۱۴۰۲/۰۵/۰۱ در پی حمله تروریستی به واحد گشت پلیس راه در محور خاش به تفتان چهار نفر از م

طاهر مهدوی بازدید : 7 دوشنبه 02 مرداد 1402 نظرات (0)
.
در حمله تروریستی اشرار مسلح:
 4 نفر از نیروهای پلیس راه زاهدان به شهادت رسیدند 
  ۱۴۰۲/۰۵/۰۱


در پی حمله تروریستی به واحد گشت پلیس راه در محور خاش به تفتان چهار نفر از مأموران پلیس راه زاهدان به شهادت رسیدند.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، مرکز اطلاع‌رسانی پلیس استان سیستان و بلوچستان اعلام کرد: «روز یکشنبه در پی حمله تروریستی ناجوانمردانه اشرار و کوردلان معاند به واحد گشت پلیس راه در محور خاش به تفتان متاسفانه چهار نفر از مأموران غیور پلیس به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.»
در ادامه این اطلاعیه آمده است: «تروریست‌های کوردل در اقدامی بزدلانه مأموران گشت پلیس راه را در حین انجام وظیفه به شهادت رسانده و به سرعت از محل متواری شدند.
در این حادثه تروریستی ستواندوم «محمدرضا اسماعیلی»، ستواندوم «رضا شیخی»، ستواندوم «حسن وحیدی» و سرگرد «مهدی اله‌پور» به فيض شهادت نائل آمدند. بی‌تردید، این اقدام ناجوانمردانه حتما بی‌پاسخ نخواهد ماند و تروریست‌ها به سزای این اعمال ننگین خود خواهند رسید.
گفتنی است، تیم‌های تخصصی برای بررسی دقیق موضوع در منطقه حاضر شده و تحقیقات خود را آغاز کرده‌اند.»
شمس‌آبادی دادستان مرکز استان سیستان و بلوچستان نیز در گفت‌و‌گو با میزان با اشاره به شهادت چهار نفر از کارکنان پلیس راه زاهدان در حمله مسلحانه یک گروهک تروریستی گفت: دستور قضایی برای دستگیری عوامل این حادثه صادر شده است.
لزوم مسلح کردن نیروهای پلیس راه در مناطق خاص
حادثه دیروز که به‌واقع یک حرکت ناجوانمردانه و حمله به نیروهای در حال خدمت پلیس راه بود لزوم این نکته را یادآوری می‌کند که در مناطقی که متاسفانه گروه‌های مسلح تروریستی به‌دنبال ایجاد ناامنی بوده و حتی در مسیر اهداف دیکته‌شده شوم خود از حمله به کادر غیرمسلح پلیس راه نیز دریغ نمی‌کنند، جا دارد این نیروها نیز برای دفاع از خود مسلح شوند.
از سوی دیگر باید با سخت‌ترین روش با تروریست‌های اجاره‌ای که از کشتن مردم عادی و خدمتگزاران بی‌گناه به‌دنبال خوش‌خدمتی و کسب درآمد هستند برخورد شود تا فرصت چنین جولان‌های شیطانی را نداشته باشند.
و البته باید از برخورد قاطع با کسانی که با سخنان و رفتار و تحریکات مستقیم و غیرمستقیم خود ممکن است سهمی در ایجاد آتش چنین جنایت‌هایی داشته باشند غفلت نکرد.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟