loading...

تـــو لَـــــی ( دوست شــنـاســی )

. سردار اشتری:  ۱۷ آشوبگر مسلح ‌و ۹۴ ‌وابسته به ‌منافقین را در روزهای اخیر بازداشت کردیم  ۱۴۰۱/۰۷/۲۹  به گزارش خبرگزاری تسنیم‌، سردار حسین اشتری ظ

طاهر مهدوی بازدید : 13 شنبه 30 مهر 1401 نظرات (0)
.
سردار اشتری:
 ۱۷ آشوبگر مسلح ‌و ۹۴ ‌وابسته به ‌منافقین را
در روزهای اخیر بازداشت کردیم 
۱۴۰۱/۰۷/۲۹
 به گزارش خبرگزاری تسنیم‌، سردار حسین اشتری ظهر دیروز در نشستی که به منظور بررسی حوادث اخیر کشور برگزار شد اظهارداشت: تجمعاتی شروع شد که در ابتدا اعتراضی بود اما بلافاصله تبدیل به اغتشاش شد و کار به تعرض به اموال عمومی، شعارهای هنجارشکنانه، حمله به بانک‌ها و سوپر‌مارکت‌ها و... کشیده شد و مردمی که از روی هیجان و احساس ناراحتی به خیابان آمده بودند فورا صف خود را از اغتشاشگران جدا کردند و این هوشمندی و بصیرت مردم واقعا قابل ستایش و تقدیر و تحسین است.
اشتری با بیان این که حفاظت از جان و مال و ناموس مردم وظیفه پلیس است، افزود: وقتی کار به اغتشاش کشیده شد، نیروهای عمل‌کننده یعنی نیروهای انتظامی، بسیج و بخشی از نیروهای سپاه پاسداران برای مقابله با اغتشاشگران و تامین امنیت وارد عمل شوند و جانانه ایستادگی کردند. در این بین برخی از خواص و خودی‌ها هم نادانسته و بدون اطلاع، برخی به عمد و برخی نیز غیرعامدانه اظهار نظر‌هایی کردند و این جریانات ادامه داشت تا سخنرانی حکیمانه و روشنگرانه رهبر معظم انقلاب در دانشگاه علوم انتظامی و تربیت پلیس امام حسن مجتبی(ع) که راه را برای مردم و مسئولان روشن، دوستان را امیدوار و دشمنان را مأیوس و ناامید کردند.
وی با اشاره به عملیات رسانه‌ای دشمن افزود: یکی از سنگین‌ترین عملیات‌های رسانه علیه کشور ما در این فتنه انجام شد؛ شبکه سعودی اینترنشنال به‌صورت 24 ساعته اقدام به پمپاژ خبری می‌کرد و طوری شده بود که مثلا اعلام می‌کرد همین الان در فلان خیابان درگیری و تجمع است و ما پشت نمایشگرهای مرکز پلیس آن خیابان را نگاه می‌کردیم و می‌دیدیم که هیچ خبری نیست؛ البته برخی جاها واقعا کارهای جنایتکارانه‌ای انجام می‌دادند مثلا در برخی شهرها مغازه‌های مردم را غارت کردند، خودروها را آتش زدند و به خانه‌هایی که احساس می‌کردند مردی در آنها نیست حمله کردند و اگر نبود ایستادگی جانانه نیروهای عمل‌کننده، اتفاقات خیلی فاجعه‌باری رخ می‌داد. 
فرمانده فراجا ادامه داد: سناریو‌سازی‌ها و کشته‌‌سازی‌ها نیز از دیگر پیچیدگی‌های این فتنه بود؛ هر کسی که در این مدت به هر دلیلی فوت می‌کرد آن را رسانه‌ای می‌کردند و به گردن نظام می‌انداختند. کسی خودکشی کرده بود، سکته قلبی کرده بود و... و سریعا آن را به گردن نظام می‌انداختند. یا مثلا مورد داشتیم که فیلمی پخش شد که پلیس خانمی را هل می‌دهد و خانم به زمین می‌افتد؛ وقتی فیلم کامل آن را دیدیم در آن فیلم آن خانم 7 مرتبه به سمت پلیس‌ها حمله‌ور می‌شود و قصد دارد با آنها درگیر شود، یک مرتبه با تیغ موکت‌بری حمله می‌کند و بار آخر با چنان فحش‌های شرم‌آوری که نهایتا پلیس او را هل می‌دهد و به زمین می‌خورد. بعد از دستگیری مادر این خانم آمده و می‌گوید که دایی‌اش در خارج است و به آنها گفته برای گرفتن اقامت باید در این تظاهرات حاضر شوند، با پلیس درگیر شوند و فیلم بگیرند تا مدرکی برای گرفتن پناهندگی و اقامت باشد.
اشتری درباره دستگیرشدگان گفت: ما در کشور 30 میلیون دانش‌آموز داریم و طبق آمار تنها یک درصد از این دانش‌آموزان اقدام به اعتراض کردند، 110 هزار مدرسه در کشور وجود دارد که تنها در 50 مدرسه اعتراضاتی روی داد و در مجموع کشور ما 80 میلیون نفر جمعیت دارد و نهایتا ده‌ها هزار نفر به خیابان‌ها ریختند و این‌ها در برابر جمعیت مردم ایران و جمعیتی که روز سوم مهر در سراسر کشور به خیابان آمدند قابل مقایسه نیستند.
وی بیان داشت: البته که حتی یک نفر هم زیاد است اما این اواخر واقعا افراد دیگر تنها برای زدن و کشتن به خیابان می‌آمدند و به قصد براندازی. همین اواخر 17 نفر مسلح دستگیر کردیم و 94 نفر از افراد وابسته به سازمان منافقین و خانواده‌های آنان و به این دلیل است که می‌گویم به قصد جنگ با جمهوری اسلامی آمده بودند اما به یاری خداوند، حمایت مردم، رهبری حکیمانه رهبر معظم انقلاب و ایستادگی نیروهای انتظامی و امنیتی نتوانستند کاری از پیش ببرند.

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟