loading...

تـــو لَـــــی ( دوست شــنـاســی )

. واکنش‌ها به بیانیه یکی از سران فتنه علیه سردار شهید همدانی     ۱۴۰۱/۰۵/۱۹ مردم شهیدپرور همدان در واکنش به توهین‌های میرحسین موسوی علیه شهدای مدافع حرم ازجمله شهید ح

طاهر مهدوی بازدید : 22 پنجشنبه 20 مرداد 1401 نظرات (0)

.

واکنش‌ها به بیانیه یکی از سران فتنه علیه سردار شهید همدانی 

   ۱۴۰۱/۰۵/۱۹

شهید همدانی با هوشیاری فتنه ۸۸ را خنثی کرد/ محکومیت توهین به شهدای مدافع  حرم | خبرگزاری فارس
مردم شهیدپرور همدان در واکنش به توهین‌های میرحسین موسوی علیه شهدای مدافع حرم ازجمله شهید حاج حسین همدانی، تجمعات اعتراض‌آمیز برگزار کرده و گروه‌های مختلف بیانیه‌هایی را در محکومیت این سخنان منتشر کردند.
محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در توئیتی در واکنش به اهانت میرحسین موسوی به سردار همدانی نوشت «۵۰ سال مجاهدت شبانه‌روزی؛ مبارزه با رژیم منحوس پهلوی، رشادت‌های فراموش‌نشدنی در دفاع مقدس، بصیرت در دشمن‌شناسی و مقابله با فتنه ۸۸ و دفاع از حرم اهل‌بیت‌(ع)، شهید حسین همدانی را به حبیب بن مظاهر انقلاب اسلامی تبدیل کرده است.»
وزیر ارشاد با انتشار تصویری از سردار شهید حاج حسین همدانی، این بیت از سعدی را نوشت که «سنگ بد گوهر اگر کاسه زرین شکند/ قیمت سنگ نیفزاید و زر کم نشود.»
تجمع و اعتراض همدانی‌ها
مردم شهیدپرور همدان صبح دیروز چهارشنبه در واکنش به توهین‌های میرحسین موسوی از سران فتنه 88 نسبت به ارزش‌ها و هنجارهای انقلاب اسلامی به‌ویژه سخنان توهین‌آمیز وی علیه شهدای مدافع حرم ازجمله سرلشگر پاسدار شهید حاج حسین همدانی که نقش برجسته‌ای در دفع فتنه سال 88 داشت، تجمعات اعتراض‌آمیز برگزار کرده و گروه‌های مختلف بیانیه‌هایی را در محکومیت این سخنان منتشر کردند.
 سپاه انصارالحسین‌(ع) استان همدان در واکنش به یاوه‌گویی‌های میرحسین موسوی نسبت به سردار پرافتخار جهان اسلام حاج حسین همدانی ضمن ابراز تأسف شدید از درج سخیف‌ترین توصیفات با صدور بیانیه‌ای نسبت به این موضوع اعتراض کرده و خواستار برخورد جدی و سریع دستگاه‌های مربوطه با این فتنه‌گر شد.
بسیج اساتید استان نیز در واکنش به این اهانت بیانیه‌ای صادر کرد و نوشت: لجن‌پراکنی این فتنه‌گر بار دیگر ثابت کرد که در جریان انتخابات 88 تقلب بهانه و رمز آشوب و فتنه برای براندازی نظام از روی عداوت و دشمنی با نظام و انقلاب و اسلام بود که البته این آرزو را با خود به گور خواهد برد.
بسیج دانشجویی استان همدان هم در بیانیه‌ای نوشت: «جنبش دانشجویی دیگر مسامحه با این اعداءالله و آل‌رسول را برنمی‌تابد و خواستار برخورد جدی با فتنه‌گران است»
واکنش فرزند شهید همت
محمدمهدی همت فرزند سردار شهید محمدابراهیم همت فرمانده لشکر ۲۷ محمد رسول‌الله(ص) در دوران دفاع مقدس، با انتشار متنی در صفحه شخصی خود در فضای مجازی در واکنش به اهانت میرحسین موسوی به مقام والای مدافعان حرم اهل‌بیت‌(ع) به‌ویژه سردارِ شهید حسین همدانی، نوشت: «در زندگی هرکسی لحظاتی هست که چون سیلی او را به خود می‌آورد و خوش به حال کسانی که آن لحظه‌ها را درک کرده‌اند من هم در زندگیم از این لحظات داشتم که مسیر زندگی‌ام را تغییر دادند.
سال‌های دور که نوجوان بودم و به اقتضای سنی تند، با حاج حسین مشغول کل کل بودم سر مسائل جاری کشور که اغلب حرفهایم بر اساس شنیده‌ها بود نه چون امروز بر اساس دیده‌ها و تحقیقات، از نامردی‌ها هم دل پری داشتم، پرسیدم: «عمو می‌دونی برنده‌های انقلاب چه کسانی بودند؟» می‌خواستم هر چه او گفت بگویم آنهایی که به قدرت و ثروت رسیدند و از خون امثال پدر من بالا رفتند و به ریش ما خندیدند و ملت را هم به جان ماها که سهمی جز یتمی نداشتیم ‌انداختند.
سؤالم را خیلی تند پرسیدم و حاج حسین به عرایضم با آن صدای مهربان و نجیبش جواب داد: «شهدا عمو، شهدا برندگان واقعی بودند.» جوابی نداشتم، کلامش از نور بود و عجیب من را به خودم آورد.
عموی عزیزم، هر روز بهتر می‌فهمم برندگان واقعی شما بودید. شما پیروز شدید، شما رسیدید و امثال من ماندیم که نگران عاقبت ایمانمان باشیم. ممنونم عمو جان که بیدارم کردی. مواظب دینم باش و دعا کن عاقبت من هم شهادت باشد نه چون میرحسین‌های موسوی و سایر چپ کرده‌ها.»
کاربران
 پاسخ وقاحت میرحسین موسوی را دادند
کاربران فضای مجازی و فعالان رسانه هم در واکنش به بیانیه میرحسین موسوی و اهانت وقیحانه او به سرداران شهید مدافع حرم توئیت‌هایی را منتشر کردند.
علی نادری، فعال رسانه نوشت: «مگر جز این بود که حاج قاسم و شهید همدانی‌ها به جنگ شیطان‌صفتانی از جنس داعش رفتند؟ مگر جز این بود که شیطان صفتانی مثل ترامپ! قاتلان سردار سلیمانی هستند؟ البته که مردم قدر قهرمانان خود را می‌دانند اما شما کجای کارید که امروز سخن آن شیاطین را با این بغض و کینه از زبان شما می‌شنویم؟»
عبدالله گنجی مدیرمسئول روزنامه همشهری نوشت: «مدعای موروثی کردن رهبری از سوی موسوی بدون سند، برهان و حجت، دوقلوی همان اتهام تقلب است این دو یک سرمنشأ دارد. او اکنون مانند قمار بازی است که حتی امکان باخت دیگر هم ندارد متن او نقد نیست بلکه اثبات وجود دوقلوی تاجزاده در غیاب اوست. با این متن درصدد پر کردن خلأ او است.»
کاربری با نام سید محمدرضا اصنافی هم نوشت: «صدام با صدامی‌اش وقتی امام فوت کرد تو جلسه رسمی گفت دست خمینی از دنیا کوتاهه دیگه درموردش حرف نزنید. موسوی هم حتی معرفت صدام رو هم نداشت که علیه قهرمان وطنش که دستش از دنیا کوتاهه عقده‌گشایی نکنه.»
رقیه میرزایی هم کاربر دیگری بود که نوشت: «میرحسین فتنه گر همچون نفرات سپاه عمر ابن سعد، ایستادگان در برابر دشمنان خدا از سپاه امام حسین را «تلف‌شدگان بی‌افتخار» می‌نامد! تاریخ همان ‌است؛ یزیدی و حسینی...»
محمّدجواد اخوان مدیرمسئول روزنامه جوان نیز نوشت: «این بیانیه نفرت‌انگیز نشان می‌دهد امضا‌کننده و نویسندگانش چقدر از مردم دورند. وگرنه مردم در بدرقه #حاج_قاسم نشان داده‌اند که تا چه حد برای مدافعان_حرم احترام قائلند.»
همچنین اکبر نبوی، نویسنده و کارشناس سینما برای روح بلند و حماسی سردار شهید حسین همدانی هم نوشت:
«میدان در رکاب تو بود
و با عزم تو استخوان می‌ترکاند
و چشم و گوش را دلبسته و عاشق به محضرت می‌فرستاد.
خسته از حضور هماره‌ات
پولاد در شگفت مانده بود
و جاده از نفس می‌افتاد
و به گردت نمی‌رسید
اما وقتی از جام چشم‌ات می‌نوشید
دل، به دل جوان‌ات می‌سپرد و سرمستی می‌کرد.
می‌دانستی که داعش
همان “کوکلوکس کلان” غرب وحشی‌ست
با لقاحی خارج از رحِم
محصول مشترک صهیونیست‌های آنگلوساکسون
عقال به سرهای ریاض و دوحه و ابوظبی
و گربه رقصانی اردوغان عثمانی
آنها سپید می‌پوشیدند و سیاه را می‌کشتند»
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟