loading...

تـــو لَـــــی ( دوست شــنـاســی )

. امیر دریادار سیاری: ما امروز درگیر جنگ شناختی با دشمن هستیم ۱۴۰۳/۰۳/۲۳ معاون هماهنگ‌کننده ارتش گفت: ما امروز به‌شدت درگیر جنگ نرم، جنگ ترکیبی و جنگ شناختی با دشمن هستیم. امیر دریادا

طاهر مهدوی بازدید : 1 پنجشنبه 24 خرداد 1403 نظرات (0)
.
امیر دریادار سیاری:
ما امروز درگیر جنگ شناختی با دشمن هستیم
۱۴۰۳/۰۳/۲۳
‫امیر سیاری: دشمنان با جنگ شناختی و ترکیبی می‌خواهند به کشور ضربه بزنند‬‎
معاون هماهنگ‌کننده ارتش گفت: ما امروز به‌شدت درگیر جنگ نرم، جنگ ترکیبی و جنگ شناختی با دشمن هستیم.
امیر دریادار حبیب‌الله سیاری، معاون هماهنگ‌کننده ارتش در اولین همایش مسئولان روابط عمومی ارتش که صبح دیروز در مرکز همایش‌های کوثر در سازمان عقیدتی سیاسی آجا برگزار شد، با اشاره به قدرت بازدارندگی نیروهای مسلح، گفت: بازدارندگی یعنی اینکه ما این‌قدر توان نظامی داشته باشیم که کسی جرأت تعرض به این آب و خاک را نداشته باشد.
وی افزود: این بازدارندگی از دو عامل قدرت سخت و قدرت نرم تشکیل شده است، ما در قدرت سخت در این کشور با وجود همه محدودیت‌ها و تحریم‌ها به جایگاه بسیار خوبی رسیده‌ایم به‌طوری که دشمن امروز جرأت تهدید و اقدام نظامی علیه ما را ندارد. اما در حوزه قدرت نرم دشمن می‌خواهد با تسلط بر مغزها و قلب‌ها به پیروزی برسد. لذا ما امروز به شدت درگیر جنگ نرم، جنگ ترکیبی و جنگ شناختی با دشمن هستیم.
امیر دریادار سیاری در ادامه با اشاره به اینکه وقتی دشمن بر قلب‌ها و مغزها مسلط شد، عقاید و باورها و در نهایت رفتار ما را تغییر خواهد داد، گفت: دشمن باید بداند در مؤلفه قدرت نرم ما بسیار توانمندیم. رهبر معظم انقلاب استقامت و انگیزه بالای مردم ایران در حادثه اخیر و مشایعت خدمتگزاران خود و شهدای والامقام اهل خدمت را نشان‌دهنده این دانستند که مردم عزیزمان به این انقلاب دلبستگی دارند و این امر نشان‌دهنده قدرت نرم بالای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.
معاون هماهنگ‌کننده ارتش در ادامه با تاکید بر اهمیت انتخابات پیش‌رو گفت: ملت ما با حضور پرشور و گسترده در انتخابات هشتم تیرماه، قدرت خود را به استکبار جهانی نشان خواهد داد و به فرموده امام خامنه‌ای (مدظله العالی) انتخابات وسیله تحقق آرمان‌ها و کندکننده حربه‌های دشمن و مایه رشد مردم و نشان‌دهنده عزم و اراده و اقتدار و بصیرت مردم انقلابی ایران اسلامی است.
به گزارش مهر، وی با بیان اینکه دشمن می‌خواهد جوانان ما را از بحث اصلی کشورمان که همان انتخابات است دور کند، گفت: انتخابات پرشور و با مشارکت بالا موجب ارتقای قدرت بازدارندگی و امنیت بیش از پیش در حوزه امنیت کشور، قدرت چانه‌زنی مسئولان ما را در مجامع بین‌المللی و خنثی شدن توطئه‌های دشمنان خواهد شد و این امر به دست تک‌تک آحاد مردم کشور عزیزمان اتفاق خواهد افتاد و اگر ایران قوی می‌خواهیم باید روز هشتم تیر با قدرت در انتخابات ریاست جمهوری شرکت کنیم.
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟