loading...

تـــو لَـــــی ( دوست شــنـاســی )

. فرمانده کل سپاه:   به دولت‌های منطقه بابت تحرکات صهیونیست‌ها   در خلیج‌فارس هشدار می‌دهیم       ۱۴۰۱/۰۱/۱۳ سردار سرلشکر پاسدار حس

طاهر مهدوی بازدید : 18 یکشنبه 14 فروردین 1401 نظرات (0)
.
فرمانده کل سپاه:
 
به دولت‌های منطقه بابت تحرکات صهیونیست‌ها
 
در خلیج‌فارس هشدار می‌دهیم
 
    ۱۴۰۱/۰۱/۱۳

سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با همراهی سردار دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه، روز چهارشنبه- 10 فروردین- از جزیره بوموسی و یگان‌های مستقر در این جزیره بازدید کرد.
بررسی و ارزیابی سطح آمادگی رزم یگان‌های مستقر در جزیره بوموسی و استحکامات و تجهیزات دفاعی آن و حضور میدانی در سنگرها و دیدار با رزمندگان دریادل، از برنامه‌های سفر فرمانده کل سپاه به این جزیره بود.
فرمانده کل سپاه با تحسین آمادگی‌های روحی و معنوی نیروهای مستقر در جزایر گفت: در این بازدید آنچه مشاهده شد روحیه بسیار قوی، با نشاط، شاداب و در سطح بسیار مطلوب رزمندگان بود، همچنین آمادگی‌های تجهیزاتی در اوج قرار دارد و به فضل الهی امیدواریم با قدم‌های بلندی که نیروی دریایی سپاه برای رقم زدن جهش‌های فوق‌العاده در کیفیت تجهیزات، سلاح‌ها و ارتقاء و بهبود وضعیت تکنیک و تاکتیک رزمی برداشته است؛ با افزایش کمی این قدرت در تراز یک دفاع مقتدر، اطمینان‌بخش و کامل، این مسیر تعالی با همت مردان دریادل و غیور ما در عرصه دریا ادامه یابد.
سرلشکر سلامی خاطرنشان کرد: هر بار که از مواضع دریایی بازدید می‌کنیم با یک سلسله جلوه‌ها و رویش‌های جدیدی از قدرت مواجه می‌شویم و به قدرت کمی و کیفی پهپادها، زیر سطحی‌ها، شناورها، موشک‌ها، بخش‌های جنگ الکترونیک و سایر اجزای قدرت نیروی دریایی سپاه پی می‌بریم.
وی با اشاره به وضعیت امنیتی خلیج‌فارس، تنگه هرمز و دریای عمان و برخی تحرکات برای حضور صهیونیست‌ها در این منطقه راهبردی ابراز داشت: متأسفانه بعضی از رژیم‌های حاکم بر کشورهای جنوبی خلیج‌فارس، ارتباط سیاسی و امنیتی را با رژیم صهیونیستی برقرار کرده‌اند که این موضوع تهدیدی جدی برای امنیت منطقه و بخصوص خود این رژیم‌هاست، ما با صراحت اعلام می‌کنیم و هشدار می‌دهیم استمرار این گونه ارتباطات به هیچ عنوان قابل قبول نیست و آنها باید بدانند وجود رژیم پلید صهیونیستی در هر نقطه‌ای عامل ناامنی است.
فرمانده کل سپاه تاکید کرد: حضور صهیونیست‌ها در این مناطق قابل تحمل نبوده و لازم است این رژیم‌ها در این مشی سیاسی خود تجدید نظر کنند.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟