loading...

تـــو لَـــــی ( دوست شــنـاســی )

. امیر حیدری:  تهدیدات جدید نیازمند پاسخ‌های جدید هستند  ۱۴۰۳/۰۳/۱۸ فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: تهدیدات جدید، نیازمند پاسخ‌های جدید هستند؛ به همین دلیل نیروی زمینی

طاهر مهدوی بازدید : 2 شنبه 19 خرداد 1403 نظرات (0)
.
امیر حیدری:
 تهدیدات جدید نیازمند پاسخ‌های جدید هستند 
۱۴۰۳/۰۳/۱۸

‫تشریح برنامه مقابله با تهدیدات جدید از سوی فرمانده نیروی زمینی ارتش -  خبرآنلاین‬‎

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: تهدیدات جدید، نیازمند پاسخ‌های جدید هستند؛ به همین دلیل نیروی زمینی ارتش، با تکیه بر توان داخلی در ارائه پاسخ‌های درخور و همه‌جانبه به تهدیدات علیه تمامیت ارضی کشور، کوشش و مجاهدت توقف‌ناپذیری از خود به نمایش گذاشته است.
امیر سرتیپ کیومرث حیدری، فرمانده نیروی زمینی ارتش، در حاشیه بازدید از تیپ 123 متحرک هجومی نزاجا مستقر در منطقه عمومی پرندک و در حاشیه آیین افتتاح و بهره‌برداری از دو طرح «سالن شبیه‌ساز توپ 23م.م» و «موشک‌انداز سهند 3»، گفت: این دو طرح، در راستای افزایش آمادگی رزمی و بهبود کیفیت آموزشی کارکنان نیروی زمینی ارتش، افتتاح و بهره‌برداری شد.
وی اظهار کرد: نیروی زمینی ارتش، به عنوان یکی از نیروهای چهارگانه پا در رکاب ارتش نظام جمهوری اسلامی و بخشی از بدنه نیروهای مسلح کشور، با تأسی و پیروی از فرمایشات مطاع و فرامین حکیمانه فرمانده معظم کل قوا‌، همواره در تلاش است تا ضمن سرمایه‌گذاری بر روی قابلیت‌ها، ظرفیت‌ها و دستاوردهای داخلی، در زمینه پیشبرد برنامه‌های سازمانی و نیز مأموریت‌های ذاتی و محوله، به نحو مطلوبی به ایفای نقش بپردازد.
فرمانده نیروی زمینی ارتش افزود: به همین دلیل نیروی زمینی ارتش، از یک‌ سو ضمن اجرای طرح‌هایی نظیر احداث و افتتاح منازل سازمانی و شخصی، در پی سرمایه‌گذاری و چاره‌اندیشی برای رفاه معیشت و بهبود وضعیت اسکان کارکنان خود از طریق پیگیری نهضت خانه‌دار کردن کارکنان نیروی زمینی ارتش است و از سوی دیگر، در راستای بهبود توان رزمی و دفاعی خود، به افتتاح و بهره‌برداری از طرح‌های متعدد رزمی- دفاعی نظیر سالن شبیه‌ساز توپ 23 م.م و موشک‌انداز سهند 3 مبادرت می‌ورزد.
امیر سرتیپ حیدری با اشاره به تحولات منطقه و جهان، تأکید کرد: تهدیدات جدید، نیازمند پاسخ‌های جدید هستند؛ به همین دلیل نیروی زمینی ارتش، با تکیه بر توان داخلی، در ارائه پاسخ‌های درخور و همه‌جانبه به تهدیدات علیه نظام اسلامی و تمامیت ارضی کشور، کوشش و مجاهدت توقف‌ناپذیری از خود به نمایش گذاشته است.
وی در پایان با اشاره به اشتیاق کارکنان این نیرو برای مشارکت در انتخابات ریاست جمهوری آتی کشور، خاطر نشان کرد: استقلال و سرافرازی کشور، صرفاً منحصر به مسائل دفاعی و امنیتی نیست؛ بلکه مواردی نظیر مشارکت پرشور در انتخابات نیز می‌تواند، نظام اسلامی را در مسیر پویایی و تحرک هرچه بیشتر و تحقق اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی، قرار دهد و به ملت هوشیار، بیدار و شریف ایران، نوید گام نهادن در آینده‌ای روشن و خلاقانه و فائق شدن بر مشکلات را ‌دهد.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟