loading...

تـــو لَـــــی ( دوست شــنـاســی )

. سردار فدوی: تمام افتخارات کشور با پشتوانه مردمی حاصل شده؛  آمریکا همچنان هیچ غلطی نمی‌تواند بکند     ۱۴۰۱/۰۳/۱۵ سردار علی فدوی، جانشین فرمانده کل سپاه پاس

طاهر مهدوی بازدید : 9 دوشنبه 16 خرداد 1401 نظرات (0)
.
سردار فدوی:
تمام افتخارات کشور با پشتوانه مردمی حاصل شده؛
 آمریکا همچنان هیچ غلطی نمی‌تواند بکند 
   ۱۴۰۱/۰۳/۱۵
سردار علی فدوی، جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ظهر یکشنبه ۱۵ خرداد با حضور در مراسم بزرگداشت قیام ۱۵ خرداد در پیشوا، در جمع مردم ولایت مدار این شهرستان اظهار کرد: ۴۳ سال است که در عیان‌ترین وجه ممکن، جبهه شیطان بزرگ در برابر جبهه انقلاب اسلامی ایستاده‌ ولی قیامی که بر اساس آموزه‌های اسلامی شکل گرفته و اثرات آن تا پیروزی انقلاب اسلامی و تشکیل حکومت اسلامی تداوم داشت با پشتوانه مردم، بر تمام توطئه‌ها غلبه می‌کند.
وی گفت: همان‌طور که امام در سال ۵۸ با قاطعیت فرمودند آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند کند، هم اکنون نیز پس از گذشت ۴۳ سال و با وجود تلاش‌های متعدد، آمریکا و همراهان او همچنان نیز نمی‌توانند هیچ غلطی بکنند، در طول این سال‌ها، مردم ایران نه تنها در برابر هجوم همه‌جانبه جبهه کفر و ظلم ایستاده بلکه جریان کفر سالها دنبال این است که علیه آنها اقدامی نکنیم.
وی ادامه داد: امروز تمام افتخارات کشور با پشتوانه مردمی حاصل شده است و قطعا مشکلات اقتصادی کشور نیز یا همین پشتوانه حل خواهد شد.
به گزارش فارس، جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پایان افزود: از سال ۶۸ همه کارشناسان اعتقاد داشتند که این طرح اقتصادی که دولت انجام داد باید شکل بگیرد، دولت جرات بزرگی را به خرج داد و این طرح را اجرایی کرد که موفقیت در آن به پشتیبانی مردم نیاز دارد تا بتوان کشور را از این گردنه مهم عبور داد.

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟