loading...

تـــو لَـــــی ( دوست شــنـاســی )

. عزاداری برای شهدای خدمت، شب جمعه در بین‌الحرمین با مداحی حاج فریدون کریمی‌پور ۱۴۰۳/۰۳/۰۴ شب جمعه گذشته و همزمان با ایام تشییع و خاکسپاری رئیس‌جمهور شهید آیت‌الله رئیسی و

طاهر مهدوی بازدید : 4 شنبه 05 خرداد 1403 نظرات (0)
.
عزاداری برای شهدای خدمت،
شب جمعه در بین‌الحرمین با مداحی حاج فریدون کریمی‌پور
۱۴۰۳/۰۳/۰۴
‫Haj Fereydoun Karimpour | ‎بین الحرمین شب جمعه حاج سعید حدادیان حاج فریدون  کریمی پور #ارقیه_بنت_الحسین ...‎ | Instagram‬‎
شب جمعه گذشته و همزمان با ایام تشییع و خاکسپاری رئیس‌جمهور شهید آیت‌الله رئیسی و همراهان گرانقدرشان در مراسمی در بین‌الحرمین در کربلای معلی با مداحی حاج فریدون کریمی پور و جمعی از مداحان اهل بیت علیهم‌السلام مراسم روضه‌خوانی و سینه‌زنی و سوگواری برگزار شد.
در این مراسم که جمع کثیری از ایرانیان زائر و حاضر در کربلای معلی و در بین‌الحرمین حضور داشتند، حاج کریمی‌پور ذاکر اهل‌بیت طی سخنانی به خدمات آیت‌الله رئیسی و دولت خدمتگزار و مردمی او اشاره کرد و گفت: آیت‌الله رئیسی از جمله رئیس‌جمهورانی بود که عاقبت به خیر شد و توانست کشور را در تلاطم‌های سیاسی و اقتصادی عبور دهد و در برابر تهمت‌ها و ناسزاها با ادب و آرامش برخورد می‌کرد و هیچ‌گاه پاسخی به تهمت زنندگان نداد و ‌شان و جایگاه ریاست جمهوری نتوانست او را از مردم جدا کند.
وی همچنان تصریح کرد: رئیس‌جمهور رئیسی با توسل به اهل بیت علیهم‌السلام در برابر باندهای فساد و تباهی ایستاد و دولتی پاکدست و خدمتگزار و مردمی بود و مردمی ماند و شهادت او هم مظلومانه رقم خورد. در ادامه همین مراسم روضه‌خوانی و سینه‌زنی و سوگواری برای شهدای خدمت تا پاسی از بامداد جمعه در بین‌الحرمین ادامه داشت.
آئین شام غریبان شهدای خدمت و جهاد پنج‌شنبه‌شب با حضور انبوه مردم سوگوار در میدان امام حسین(ع) تهران برگزار شد.
 
 
میدان امام حسین(ع) میزبان آئین شام غریبان شهدای خدمت و جهاد
 
‫برگزاری شام غریبان شهدای خدمت در میدان امام حسین (ع)‬‎
 
‫میدان امام حسین(ع) میزبان آئین شام غریبان شهدای خدمت - ایرنا‬‎
 
مردم قدرشناس و سوگوار تهران پنجشنبه‌شب با حضور در میدان امام حسین(ع) با برپایی آئین شام غریبان، به سوگ شهدای خدمت و جهاد؛ خادم‌الرضا آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور و حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه و همراهان‌شان نشستند و یاد آنان را گرامی داشتند.
به گزارش ایرنا، در این آئین، مداحان اهل بیت(ع) به مرثیه‌سرایی و نوحه‌خوانی پرداختند.

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟