loading...

تـــو لَـــــی ( دوست شــنـاســی )

. آمریکا و اسرائیل 1000 غیرنظامی را برای نجات 4 اسیر به خاک و خون کشیدند!: حمام خون به بهانه نجات 4 اسیر!   ۱۴۰۳/۰۳/۲۰ ساعاتی پس از اعلام این که نزدیک به 1000 غیرنظامی در «النصیرا

طاهر مهدوی بازدید : 3 دوشنبه 21 خرداد 1403 نظرات (0)
.
آمریکا و اسرائیل 1000 غیرنظامی را برای نجات 4 اسیر به خاک و خون کشیدند!:
حمام خون به بهانه نجات 4 اسیر!
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۰

‫۳۷ هزار نفر به خاک و خون کشیده شدند/ آمار هولناک از جنایت اسرائیل در غزه‬‎‫حمله جنایت آمیز به بیمارستان+ عکس و فیلم - مشرق نیوز‬‎

ساعاتی پس از اعلام این که نزدیک به 1000 غیرنظامی در «النصیرات»، واقع در مرکز غزه به خاک و خون کشیده شدند معلوم شد، این عملیات وحشیانه، برای نجات 4 اسیر صهیونیست انجام شده است و این بار یک تیم آمریکایی مستقیما در این عملیات شرکت کرده‌اند! حتی صدای جیغ رئیس سیاست خارجی اتحادیه اروپا از این همه توحش درآمد!
جمع و جور کردن اوضاع به هم ریخته رژیم صهیونیستی، برای سران این رژیم، کار ساده‌ای نیست. نیاز به «شعبده بازی‌های پیچیده رسانه‌ای» و «شو» دارد؛ ولو این شعبده بازی‌ها و شوها، خونین باشند و جان 274 زن و کودک را طی فقط چند ساعت بگیرند و 700 غیرنظامی دیگر را هم به خاک خون بکشند. آنچه روز شنبه در منطقه «النصیرات» واقع در مرکز غزه رخ داد، به معنای واقعی کلمه، یک «شعبده بازی خونین رسانه‌ای» بود. 
یک تیم ویژه آمریکایی با استفاده از خودروهای مخصوص ارسال کمک‌های غذایی و دارویی و از طریق اسکله‌های موقتی که در سواحل غزه و با هدف اعلامیِ کمک‌رسانی به مردم تعبیه شده بودند، وارد «النصیرات» شده در جاهای تعیین شده از سوی مراکز اطلاعاتی و نظامی غرب مستقر می‌شود. نوبت به جنگنده‌های رژیم صهیونیستی می‌رسد که این منطقه را با سلاح‌های غیرمتعارف و بمب‌ها و موشک‌های اهدائی آمریکا شخم بزنند و نزدیک به 1000 نفر را به خاک و خون بکشد. وقتی همه حواس‌ها به کشتار است، تیم آمریکایی وارد شده و اقدام به آزادی 4 اسیر صهیونیست می‌کند منتهی، در این عملیات یک افسر ارشد صهیونیست تلف شده و چند اسیر دیگر صهیونیست نیز به دست خودشان، به هلاکت می‌رسند. یک بار دیگر دقت کنید. گروه نجات، آمریکایی است، حین عملیات یک افسر ارشد صهیونیست با تیر خودی به هلاکت می‌رسد، شماری از اُسرا باز هم با تیر خودی کشته می‌شوند و بالاخره 4 اسیر نجات می‌یابند آن هم پس از نزدیک به 9 ماه!
نوبت رسانه‌ها می‌رسد تا از این عملیات یک پیروزی و از صهیونیست‌ها یک قهرمان بسازد! درست در روزی که بنی گانتس قرار است به دلیل شکست‌های پی‌در‌پی استعفا کند، و شهرک‌نشینان صهیونیست دوباره به خیابان‌ها بریزند و...
اتحادیه اروپا: حمام خون به راه انداختید!
حجم جنایت و وحشی‌گری بالاست. بنابراین میزان تلفات هم بالاست. زور رسانه‌ها برای برجسته کردن آزادی 4 اسیر، به شبکه‌های مجازی و گوشی‌های هوشمند نمی‌رسد و تصاویر کودکان و زنان تکه تکه شده با سرعت نور در دنیا پخش می‌شود. غرب که همواره و تحت هر شرایطی پشت صهیونیست‌هاست، نمی‌تواند از این همه قساوت قلب و جنایت، به این سادگی‌ها دفاع کند. «جوزپ بورل،» رئیس سیاست خارجی اتحادیه اروپا به عنوان نماینده این اتحادیه، وارد میدان شده موضع تندی علیه اسرائیل می‌گیرد. آمریکا نیز فورا اعلام می‌کند، هیچ نقشی در این عملیات نداشته است! به گزارش «بی‌بی‌سی»، جوزپ بورل «کشتار غیرنظامیان» فلسطینی در جریان این عملیات را به شدت محکوم می‌کند. او در عین حال اما نمی‌تواند خوشحالی‌اش از این عملیات را پنهان کند لذا ضمن استقبال از آزادی اُسرای صهیونیست در شبکه اجتماعی ایکس می‌نویسد: «گزارش‌ها در مورد کشتار دوباره غیرنظامیان وحشتناک است... حمام خون باید فورا پایان یابد.» 
اعتراض‌های جهانی
قدرت فضای مجازی و گوشی‌های هوشمند اما کار خود را می‌کند. انتشار گسترده این تصاویر خشم مردم دنیا را دوباره بر می‌انگیزاند. هزاران نفر در کانادا با شعار «نسل‌کشی را متوقف کنید» علیه رژیم صهیونیستی و آمریکا به خیابان‌ها می‌آیند. پلیس کانادا حامیان فلسطین را که برای اعتراض به خیابان‌های تورنتو آمده بودند با وحشی‌گری بازداشت و آنها را متفرق می‌کند. در اردن مردی به نشانه اعتراض خودسوزی می‌کند و بدین شکل، اعتراض خود را به عادی‌سازی روابط کشورش با صهیونیست‌ها نشان می‌دهد.
الازهر: ننگ بشریت هستید
الازهر مصر با الفاظ شدیداللحنی جنایت رژیم صهیونیستی در اردوگاه النصیرات واقع در مرکز غزه را محکوم و اعلام کرد که این کشتار جنایتی وحشیانه و ننگ بشریت است. به گزارش ایسنا و براساس گزارش شبکه خبری الجزیره، الازهر این را هم گفت که کشتار النصیرات جنایتی وحشیانه است که تروریست‌های اسرائیلی مرتکب آن شده‌اند و الازهر حمایت برخی رژیم‌ها و دولت‌ها از جنایت‌های رژیم صهیونیستی و ارتکاب کشتار خونین علیه غیرنظامیان بی‌گناه را محکوم می‌کند. الازهر مصر همچنین تاکید کرد کشتاری که این همه قربانی در پی داشت، جنایت جدیدی است که به کارنامه سیاه رژیم صهیونیستی در قبال فلسطینی‌های صاحب زمین اضافه می‌شود و تأکیدی برای جهانیان است که آنها در حال ارتکاب جنگ نسل‌کشی روی زمین فلسطین هستند.
وزارت خارجه مصر نیز با صدور بیانیه‌ای این کشتار هولناک را محکوم کرد و خواستار توقف جنگ در نوار غزه شد. وزارت خارجه اردن هم با صدور بیانیه‌ای حمله وحشیانه به اردوگاه النصیرات را محکوم و اعلام کرد که این حمله بیانگر هدف قرار دادن سیستماتیک غیرنظامیان فلسطینی و پافشاری رژیم صهیونیستی به نقض قوانین بین‌المللی و قوانین بشردوستانه و نیز ادامه ارتکاب جنایات جنگی است.
این وزارتخانه همچنین اعلام کرد اردن جنایات نسل‌کشی در نوار غزه را محکوم می‌کند که از هفتم اکتبر گذشته درپی تجاوزات رژیم صهیونیستی به این باریکه دچار فاجعه انسانی بی‌سابقه‌ای شده است.‌ پارلمان عربی نیز با صدور بیانیه‌ای حمایت دولت آمریکا از رژیم صهیونیستی و سکوت در قبال جنایت‌های این رژیم را مشارکت در جنگ نسل‌کشی علیه ملت فلسطین تلقی کرد.
رسانه‌های صهیونیست چه می‌گویند؟
رسانه‌های صهیونیستی نیز به این موضوع ریز و گسترده ورود کرده‌اند. کانال 12 عبری در این باره اعلام کرد: «افراد ربوده شده توسط خانواده‌های فلسطینی نگهداری می‌شدند-نه حماس- منتهی توسط اعضای سازمان محافظت می‌شدند. در این مورد، این به دو خانه مربوط می‌شود که اسرا در آنجا نگهداری می‌شدند و اطلاعاتی که مدام جمع می‌شد، عملیات را ممکن کرد.» این یعنی اسرا در دست حماس نبودند! «یدیعوت آحارونوت» دیگر رسانه عبری زبان هم اعلام کرد، پس از انتشار این خبر شهرک‌نشینان صهیونیست به خیابان‌ها ریخته و اعلام کردند، 120 اسیر هنوز در دستان حماس است و باید برای نجات آنها تلاش کرد. برخی خانواده‌های اُسرا نیز طی مصاحبه‌هایی گفتند، جان این 120 اسیر را نباید به خطر انداخت و باید با مذاکره آنها را نجات داد. «یسراییل زیو»، رئیس سابق بخش عملیات ارتش رژیم صهیونیستی نیز به معاریو گفت تنها با توافق می‌توان بقیه اسرا را از غزه آزاد کرد
انگلیس هم در عملیات حضور داشت
هر چه زمان می‌گذرد، ناتوانی رژیم صهیونیستی در نجات این 4 اسیر نمایان‌تر می‌شود. به عبارتی این اسرا به کمک آمریکا و انگلیس نجات یافته‌اند و صهیونیست‌ها بیشتر مسئول کشتار مردم در هنگام انجام این عملیات بوده‌اند! آن طور که خبرگزاری فارس هم نوشته است، یک روز پس از قتل‌عام اردوگاه النصیرات به بهانه آزاد کردن 4 اسیر صهیونیست، مقامات مسئول آمریکایی و صهیونیستی از کمک اطلاعاتی آمریکا در این عملیات خونین نیز خبر دادند. خبرگزاری فلسطینی «معا» با انتشار این خبر نوشت که یک مقام آمریکایی در گفت‌وگو با نیویورک تایمز اظهار داشت یک تیم از مسئولان آمریکایی بازیابی گروگان‌ها مستقر در اسرائیل به ارتش این رژیم برای نجات چهار اسیر با ارائه اطلاعات و سایر پشتیبانی‌های لجستیکی کمک کرده است. به گفته یک مقام آگاه اسرائیلی، «تیم‌های جمع‌آوری و تحلیل اطلاعاتی از ایالات متحده و بریتانیا در طول جنگ در اسرائیل حضور دارند تا به اطلاعات اسرائیل در جمع‌آوری و تجزیه و تحلیل اطلاعات مربوط به گروگان‌ها[اُسرا] کمک کنند.»
سربازهایی که خودکشی می‌کنند
این جنایات در کنار تلفات سنگینی که صهیونیست‌ها در میادین واقعی جنگ می‌دهند، نظامیان صهیونیست را از نظر روانی دچار اختلالات جدی کرده است. آن‌قدر جدی که دیروز اعلام شد، شماری از نظامیان این رژیم دست به خودکشی زده‌اند. دیروز اعلام شد «الیران میزراحی» یکی از نظامیان صهیونیست که به کشتار غیرنظامیان فلسطینی افتخار می‌کرد و ۷۸ روز در غزه مشغول کودک‌کشی بود، براثر ترومای بعد از حادثه خودکشی کرد.
سایر رویدادها
* قسام: در جریان عملیات آزادسازی 4 اسیر صهیونیست، 3 اسیر این رژیم از جمله یک تبعه آمریکا به دست خودشان کشته شدند!
* هزاران نفر مقابل یک موزه در شهر بیلبائو اسپانیا به سبکی قابل توجه اعتراض خود را به جنایت‌های رژیم صهیونیستی در غزه نشان دادند. آنها در خیابان مقابل این موزه بزرگ دراز کشیده و خواستار توقف نسل‌کشی رژیم صهیونیستی در غزه شدند.
* وزارت خارجه سوریه در بیانیه‌ای نسبت به جنایت مشترک ارتش رژیم صهیونیستی و آمریکا در اردوگاه «النصیرات» و به شهادت‌رساندن صد‌ها فلسطینی واکنش نشان داد. دیروز لندنی‌ها هم با برپایی یک تظاهرات بزرگ خشم و نفرت خود را از جنایات رژیم صهیونیستی در غزه نشان دادند.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟