loading...

تـــو لَـــــی ( دوست شــنـاســی )

. چه کنم؟! ۱۴۰۱/۱۰/۰۷ چه کنم؟! هر سحر منتظر یار نباشم چه کنم؟   من اگر این‌همه بیدار نباشم چه کنم؟ گریه بر درد فراق تو نکردن سخت است خون‌جگر از غمت ‌ای یار نباشم چه

طاهر مهدوی بازدید : 15 پنجشنبه 08 دی 1401 نظرات (0)
.
چه کنم؟!
۱۴۰۱/۱۰/۰۷
گفت و گو با حمیدرضا برقعی شاعر آیینی اهل بیت - پایگاه اطلاع رسانی هیات  رزمندگان اسلام
چه کنم؟!
هر سحر منتظر یار نباشم چه کنم؟ 
 من اگر این‌همه بیدار نباشم چه کنم؟
گریه بر درد فراق تو نکردن سخت است
خون‌جگر از غمت ‌ای یار نباشم چه کنم؟
عده‌ای بر سر آنند اسیرت نشوند
 من بر آنم که گرفتار نباشم چه کنم؟
تو چه کردی که من از خواب و خوراک افتادم
راستی، این‌همه بیمار نباشم چه کنم؟
چهارده بار خدا عاشق تو شد من اگر
عاشق روی تو یکبار نباشم چه کنم؟
ابرویت تیغ مصری است که جان می‌طلبد 
 به طلبکار بدهکار نباشم چه کنم؟
خواستم نام مرا هم بنویسند همین
 سر بازار خریدار نباشم چه کنم؟
من اگر مثل تو هر صبح و غروبی آقا
 فکر بین در و دیوار نباشم چه کنم؟
حمید رضا برقعی
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟