loading...

تـــو لَـــــی ( دوست شــنـاســی )

. تأکید سران قوا بر ضرورت تداوم گفتمان مردم‌محور شهید رئیسی   ۱۴۰۳/۰۳/۰۲ «تداوم گفتمان رئیس‌جمهور شهید در تلاش مجاهدانه و پیگیرانه برای خدمتگزاری به مردم» و «مواض

طاهر مهدوی بازدید : 6 پنجشنبه 03 خرداد 1403 نظرات (0)
.
تأکید سران قوا بر ضرورت تداوم گفتمان مردم‌محور شهید رئیسی
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۲
در جلسه سران قوا چه گذشت؟
«تداوم گفتمان رئیس‌جمهور شهید در تلاش مجاهدانه و پیگیرانه برای خدمتگزاری به مردم» و «مواضع مقتدرانه و عزتمندانه در برابر دشمنان و تعامل و مدارا با گروه‌ها و دیدگاه‌های مختلف جامعه» در جلسه سران قوا مورد تأکید قرار گرفت.
جلسه سران قوا عصر سه‌شنبه به میزبانی محمد مخبر، سرپرست ریاست جمهوری، محمد باقر قالیباف رئیس‌مجلس، حجت‌الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضائیه و همچنین معاون حقوقی رئیس‌جمهور، قائم‌مقام شورای نگهبان و معاون سیاسی وزیر کشور برگزار و مصوبات این جلسه درخصوص اصلاح تبصره‌های ۱۹ و ۲۹ قانون انتخابات مبنی بر عدم همزمانی انتخابات شوراها با انتخابات ریاست جمهوری که با همکاری دولت و شورای نگهبان مصوب و درصحن علنی مجلس به تصویب رسید بحث و تبادل‌نظر شد.
در این جلسه همچنین درباره نحوه عمل و اقدامات قابل انجام هر یک از قوای سه گانه درخصوص امیدبخشی به جامعه و افزایش میزان مشارکت در انتخابات پیش رو گفت‌وگو شد. تداوم گفتمان رئیس‌جمهور شهید در تلاش مجاهدانه و پیگیرانه برای خدمتگزاری به مردم» و «مواضع مقتدرانه و عزتمندانه در برابر دشمنان و تعامل و مدارا با گروه‌ها و دیدگاه‌های مختلف جامعه» از دیگر محورهایی بود که در جلسه سران قوا مورد گفت‌وگو و تبادل نظر قرار گرفت.
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟