loading...

تـــو لَـــــی ( دوست شــنـاســی )

. سردار حسن زاده :  رزمایش بزرگ ۵۰ هزار نفری بسیج، جمعه ۳ آذرماه در خیابان انقلاب تهران برگزار می‌شود   ۱۴۰۲/۰۸/۲۹ فرمانده سپاه محمد رسول‌الله(ص) تهران بزرگ گفت: رزم

طاهر مهدوی بازدید : 8 سه شنبه 30 آبان 1402 نظرات (0)
.
سردار حسن زاده :
 رزمایش بزرگ ۵۰ هزار نفری بسیج،
جمعه ۳ آذرماه در خیابان انقلاب تهران برگزار می‌شود
  ۱۴۰۲/۰۸/۲۹

سردار حسن‌زاده، فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) تهران: شنود کردیم و  فهمیدیم آمریکا می‌خواهد مردم را به خیابان بکشاند | دیدبان ایران

فرمانده سپاه محمد رسول‌الله(ص) تهران بزرگ گفت: رزمایش بزرگ ۵۰ هزار نفری حماسی «الی‌بیت‌المقدس» در خیابان انقلاب با حضور همه بسیجیان در روز جمعه ۳ آذرماه برگزار و گردان‌های مختلفی در خیابان انقلاب رژه خواهند رفت.
سردار حسن حسن زاده، فرمانده سپاه محمد رسول‌الله(ص) تهران بزرگ در نشست خبری هفته بسیج و رزمایش بزرگ حماسی الی‌بیت‌المقدس که در پادگان حضرت ولی‌عصر (عج) برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: هفته بسیج فرصتی برای پرداختن به ابعاد مختلف فعالیت‌های بسیج این معجزه امام خمینی(ره) است.
موفقیت‌های جبهه مقاومت تبلور نور بسیج است
وی با بیان اینکه بسیج مکتبی‌ترین و مردمی‌ترین نیروی مردمی در سطح جهان است، بسیج را یک حقیقت جاری و فرهنگ دانست و اظهار داشت: تفکر بسیجی و فرهنگ بسیجی مرز ندارد و همه مردم را شامل می‌شود و در همه فعالیت‌ها ثمره حضور آن دیده می‌شود و این موفقیت‌هایی که در جبهه مقاومت مشاهده می‌کنید تبلور نور بسیج است.
به گزارش تسنیم، سردار حسن زاده تصریح کرد: بسیج یعنی مردمی بودن و حمایت مستمر از مظلوم و دفاع از انسانیت. در هر عرصه سخت برای انقلاب اسلامی، بسیج و بسیجیان حاضر شدند و حماسه آفریدند، بسیجیان با فداکاری و از جان گذشتگی جان خود را به خطر می‌اندازند تا جان مردم در آسایش باشد.
بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و سند اعتلای بسیج را در دستور کار قرار داده‌ایم
وی ادامه داد: ما بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و سند اعتلای بسیج را در دستور کار قرار داده‌ایم و تلاش کرده‌ایم بر اساس این دو سند فعالیت‌های بسیج را طراحی و دنبال کنیم.
سه هزار گروه جهادی را در تهران داریم
فرمانده سپاه محمد رسول‌الله(ص) تهران بزرگ گفت: سه هزار گروه جهادی را در تهران داریم که در مناطق محروم و محله‌های آسیب دیده تهران نقش‌آفرینی می‌کنند و طرح محله‌های اسلامی را دنبال می‌کنیم که با برگزاری همایش علمی، طراحی محله‌های اسلامی را دنبال کرده و معتقدیم اگر همه مردم نقش‌آفرین باشند محله اسلامی تحقق می‌یابد.
سردار حسن زاده پرداختن به قشر جوان و نوجوان را یکی از اولویت‌های اصلی بسیج تهران اعلام کرد و گفت:
در بهمن ماه کنگره ملی شهدای پایتخت برگزار می‌شود.
وی تبیین و روشنگری را یکی از وظایف اصلی بسیج دانست و بیان داشت: ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف از جمله نظامی، علمی و فناوری دستاوردهای بسیاری دارد که باید توسط بسیجیان معرفی و تبیین شود. فرمانده سپاه محمد رسول‌الله(ص) تهران بزرگ با اشاره به برنامه‌های سپاه تهران به مناسبت هفته بسیج، گفت: برگزاری میزهای خدمت و اعزام گروه جهادی به محلات محروم از جمله برنامه‌های ما است، همچنین رزمایش بزرگ 50 هزار نفری حماسی الی‌بیت‌المقدس در خیابان انقلاب با حضور همه بسیجیان در روز جمعه 3 آذرماه برگزار و گردان‌های مختلفی در خیابان انقلاب رژه خواهند رفت و به سمت دانشگاه تهران و نماز جمعه حرکت می‌کنند.

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟