loading...

تـــو لَـــــی ( دوست شــنـاســی )

. معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده:    امروز هیچ صدایی از سازمان ملل در برابر کشتار مردم بی‌دفاع غزه بلند نمی‌شود  ۱۴۰۲/۰۸/۲۲  انسیه خزعلی در نش

طاهر مهدوی بازدید : 8 سه شنبه 23 آبان 1402 نظرات (0)
.
معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده: 
  امروز هیچ صدایی از سازمان ملل
در برابر کشتار مردم بی‌دفاع غزه بلند نمی‌شود 
۱۴۰۲/۰۸/۲۲

انسیه خزعلی به سمت معاون امور زنان و خانواده رییس جمهور منصوب شد

 انسیه خزعلی در نشست بین‌المللی زنان ایرانی معماران تمدن‌ساز در نهضت ترجمه (جهاد تبیین در الگوی سوم) با محکوم کردن حملات وحشیانه رژیم اشغالگر قدس علیه مردم مظلوم فلسطین، گفت: امروز تعداد زیادی از زنان و کودکان ستم‌دیده غزه در بدترین وضعیت و سنگین‌ترین حملات در مقابل چشم جهانیان به شهادت می‌رسند.
وی با اشاره به اینکه اسرائیل کودک‌کش با وقاحت تمام اعلام می‌کند که بیمارستان‌ها را هدف حمله قرار می‌دهد اظهار داشت: متاسفانه هیچ مقاومتی از طرف مدعیان حقوق بشر و حقوق زن دیده نمی‌شود!
معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده با بیان اینکه جهان باید به این باور برسد که سازمان‌ ملل و سازمان‌های حقوق بشری به داد آنها نمی‌رسند عنوان کرد: اکنون نیروهای مقاومت ثابت کردند که زیر بار ذلت نمی‌روند و این درسی است که امام حسین(ع) به ما نشان داد.
وی با ابراز خرسندی از اینکه در چنین شرایطی زنان مقاوم فلسطینی حاضر نیستند سرزمین‌های مادری خود را ترک کنند یادآور شد: این مادران لباس رزم را بر تن فرزندان خود کرده و آنها را برای جنگ با دشمن آماده می‌کنند و این بزرگ‌ترین پیام برای زنان جهان است.
خزعلی با بیان اینکه بانوان ما در دوران انقلاب، جنگ و در دفاع از حرم و امنیت نشان دادند آن گوهری که خداوند در وجود آنها ودیعه قرار داده می‌تواند عزت و اقتدار کشور را تضمین کند افزود: مرحومه دباغ یکی از زنان مبارز و اثرگذار عصر خود بود که در جبهه‌های مختلف خوش درخشید.
وی خانم دباغ را الگویی موفق از یک زن کامل در حوزه‌های فرهنگی، سیاسی و اجتماعی معرفی کرد و گفت: درصدد هستیم تا در ارائه الگوی سوم زنان، علم، ایمان و عمل را با یکدیگر درهم آمیخته و الگویی فعال از بانوان در عرصه‌های سیاسی و اجتماعی را به منصه ظهور برسانیم.

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟