loading...

تـــو لَـــــی ( دوست شــنـاســی )

. همزمان با سفر رئیس‌جمهور انجام می‌شود بهره‌برداری از 30 کیلومتر شبکه فاضلاب در شهر زنجان    ۱۴۰۲/۰۸/۲۲ «علی‌محمد نادرخانی» اظهار کرد: تاکنون

طاهر مهدوی بازدید : 13 سه شنبه 23 آبان 1402 نظرات (0)
.
همزمان با سفر رئیس‌جمهور انجام می‌شود
بهره‌برداری از 30 کیلومتر شبکه فاضلاب در شهر زنجان 
  ۱۴۰۲/۰۸/۲۲

۹۰۰ کیلومتر شبکه جمع آوری فاضلاب بندرعباس اجرا شد - ایرنا

«علی‌محمد نادرخانی» اظهار کرد: تاکنون در 55 درصد از سطح شهر زنجان شامل 416 کیلومتر، شبکه فاضلاب اجرا شده است.
وی افزود: در مجموع برای اجرای این میزان شبکه فاضلاب در شهر زنجان تاکنون بالغ بر20 هزار میلیارد ریال اعتبار به قیمت روز هزینه شده است.
سرپرست شرکت آبفا استان زنجان بیان کرد: از این مقدار 20 کیلومتر شبکه جمع‌آوری فاضلاب در مناطق مختلف زنجان با اعتبار 700 میلیارد ریال آماده بهره‌برداری است.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان همچنین به قرارداد آبرسانی به 157 روستای استان زنجان که فی‌مابین قرارگاه سازندگی امام حسن مجتبی(ع) و این شرکت منعقد شده بود اشاره و گفت: در جلسه شورای اداری استان زنجان و با حضور مسئولین کشوری و استانی ابلاغ شد.
«علی‌محمد نادرخانی» اظهار کرد: با اجرای این طرح بیش از 90 هزار نفر جمعیت روستایی در استان زنجان از نعمت آب آشامیدنی سالم و پایدار برخوردار می‌شوند.
وی افزود: برای اجرای این طرح اعتباری بالغ بر 976 میلیارد تومان از محل اعتبارات ملی و استانی هزینه می‌شود.
سرپرست شرکت آبفا استان زنجان بیان کرد: استان زنجان در اجرای قرارداد نخست طرح جهاد آبرسانی در کشور جزو استان‌های برتر بود که به عنوان نخستین استان موفق شد این قرارداد را به خاتمه برساند.
وی ادامه داد: اکنون استان زنجان به عنوان نخستین استان کشور نیز، قرارداد دوم طرح جهاد آبرسانی را اجرا و برای رفع تنش آبی و محرومیت‌زدایی از چهره 157روستای دیگر اقدام می‌کند.

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟