loading...

تـــو لَـــــی ( دوست شــنـاســی )

. شهادت استواردوم علی قربانی مأمور انتظامی در حمله تروریستی به گشت کلانتری بمپور   ۱۴۰۲/۰۸/۱۲ حمله تروریستی به واحدهای گشت کلانتری ۱۲ محمدان شهرستان بمپور استان سیستان و بلوچستان باعث شهادت

طاهر مهدوی بازدید : 5 شنبه 13 آبان 1402 نظرات (0)

.

شهادت استواردوم علی قربانی مأمور انتظامی

در حمله تروریستی به گشت کلانتری بمپور

  ۱۴۰۲/۰۸/۱۲

خبرآنلاین - عکس| شهادت یک مامور پلیس در سیستان و بلوچستان به دست اشرار

حمله تروریستی به واحدهای گشت کلانتری ۱۲ محمدان شهرستان بمپور استان سیستان و بلوچستان باعث شهادت یک مدافع امنیت شد.
به گزارش ایسنا به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی پلیس سیستان و بلوچستان، بر اثر حمله تروریستی شامگاه چهارشنبه به واحدهای گشت کلانتری ۱۲ محمدان بمپور که در حال گشت‌زنی و تامین امنیت و آرامش بودند، یک نفر از مدافعان امنیت شهید و چهار نفر دیگر از کارکنان انتظامی این شهرستان زخمی شدند. براساس این گزارش، در این حمله تروریستی، استواردوم علی قربانی به درجه رفیع شهادت نائل و چهار نفر دیگر زخمی شدند.
سردار رادان: ترور در بمپور کار گروهک تروریستی جیش‌الظلم‌ بود
به گزارش خبرگزاری مهر فرمانده انتظامی کل کشور روز پنج‌شنبه در یادواره شهدای فراجا در استان مرکزی با اشاره به حمله تروریستی شامگاه چهارشنبه گفت: واحدهای گشت کلانتری ۱۲ محمدان بمپور در حال گشت‌زنی و تأمین امنیت و آرامش مردم بودند که با گروهک تروریستی جیش‌الظلم درگیر می‌شوند. سردار احمدرضا رادان با بیان اینکه در این درگیری و ترور ناجوانمردانه یک پلیس به شهادت رسید و ۴ نفر دیگر مجروح ‌شدند، افزود: پلیس در راه جانفشانی مردم در میدان است و هرگز اجازه نخواهیم داد آسیبی به مردم عزیزمان در سراسر کشور برسد.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟