loading...

تـــو لَـــــی ( دوست شــنـاســی )

. اعزام 500 هزار دانش‌آموز به اردوهای راهیان نور در سال جاری: 1358 پایگاه بسیج دانش‌آموزی در مدارس غیردولتی فعال می‌شود     ۱۴۰۲/۰۸/۰۶ به گزارش ایرنا، معاو

طاهر مهدوی بازدید : 12 یکشنبه 07 آبان 1402 نظرات (0)
.
اعزام 500 هزار دانش‌آموز به اردوهای راهیان نور در سال جاری:
1358 پایگاه بسیج دانش‌آموزی در مدارس غیردولتی فعال می‌شود 
   ۱۴۰۲/۰۸/۰۶

پیش‌بینی اعزام ۵۰۰۰ دانش آموز کرمانشاهی به اردوهای راهیان نور - ایسنا

به گزارش ایرنا، معاون وزیر و رئیس‌سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش‌وپرورش با گرامیداشت یاد و خاطره دانش‌آموز بسیجی شهید محمد حسین فهمیده و با تاکید بر تقویت اهداف تربیتی در مدارس و مراکز غیر‌دولتی کشور گفت: با یاری خداوند منان و گرامیداشت یاد و خاطره شهید فهمیده‌، روز نهم آبان ماه طرح چفیه‌های بهشتی در مدارس غیر‌دولتی سراسر کشور اجرائی می‌شود.
احمد محمودزاده افزود: در رویداد ملی چفیه‌های بهشتی یک هزار و ۳۵۸ پایگاه بسیج دانش‌آموزی در یک هزار و ۳۵۸ مدرسه غیر‌دولتی در سراسر کشور افتتاح می‌شود.
وی با قدردانی از همکاری سازمان بسیج دانش‌آموزی کشور در عملیاتی شدن این رویداد ملی، ادامه داد: با اجرای این طرح همه مدارس غیر‌دولتی بالای ۱۰۰ دانش‌آموز دارای پایگاه بسیج دانش‌آموزی می‌شوند.
اعزام 500 هزار دانش‌آموز به اردوهای راهیان نور در سال جاری
خبر دیگر اینکه، رئیس‌ سازمان بسیج دانش‌آموزی روز شنبه در نشست خبری، رویکردهای هفته بسیج دانش‌آموزی را شامل امیدآفرینی، نشاط‌آفرینی و هویت ملی برشمرد و گفت: برنامه‌ها در سه سطح مدرسه، استانی و کشوری طراحی شده‌اند.
سردار مجتبی باستان افزود: آیین‌های هفته بسیج دانش‌آموزی از هفتم آبان ماه با برگزاری مراسم یادبود شهید فهمیده و تجدید میثاق با آرمان شهدا در بهشت زهرا آغاز می‌شود.
وی با بیان اینکه امسال ۵۰۰ هزار دانش‌آموز به اردوهای راهیان نور اعزام می‌شوند، ادامه داد: این برنامه از روز یکشنبه هفتم آبان با اعزام دانش‌آموزان دختر از بهشت زهرا (س) کلید می‌خورد.
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟