loading...

تـــو لَـــــی ( دوست شــنـاســی )

. در بیانیه نمایندگان جوامع ادیان الهی مجلس : تمام ادعاهای رژیم شیطان‌صفت صهیونیستی تبلور دنائت و رذیلت است   ۱۴۰۲/۰۷/۲۶ جلسه علنی دیروز مجلس تا حد زیادی متاثر از جنایت هولناک رژی

طاهر مهدوی بازدید : 8 پنجشنبه 27 مهر 1402 نظرات (0)
.
در بیانیه نمایندگان جوامع ادیان الهی مجلس :
تمام ادعاهای رژیم شیطان‌صفت صهیونیستی تبلور دنائت و رذیلت است
  ۱۴۰۲/۰۷/۲۶

دعوت نمایندگان اقلیت های دینی در مجلس از مردم برای حضور پرشور در انتخابات |  موسسه فرق و ادیان زاهدان

جلسه علنی دیروز مجلس تا حد زیادی متاثر از جنایت هولناک رژیم صهیونیستی در حمله به بیمارستان المعمدانی بود. نمایندگان در محکومیت این اقدام ضدبشری راهپیمایی کردند، بیانیه‌ای از طرف نمایندگان مجلس قرائت شد و پنج نماینده اقلیت‌های دینی نیز در بیانیه‌ای جداگانه این نسل‌کشی را محکوم کردند.
صهیونیست‌ها با ظلم‌های بی‌پایان دودمان خود را به باد می‌دهند
محمدباقر قالیباف، رئیس‌ مجلس شورای اسلامی روز گذشته پیرامون جنایت رژیم صهیونیستی در حمله به بیمارستان المعمدانی گفت: دیشب در مقابل چشم مردم جهان نسل‌کشی هولناک مردم مظلوم غزه به دست شیاطین صهیونیست رقم خورد. صهیونیست‌ها روی زشت و دست‌های خون‌آلود خود را برای جهانیان آشکار ساختند و نشان دادند حقوق بشر و نهادهای بین‌المللی در عصر ما به واژه‌هایی کاملاً بی‌‌معنا و بی‌خاصیت تبدیل شده‌اند. دوران بیانیه‌نویسی و اظهار تاسف‌های دروغین به پایان رسیده است و جهان منتظر اقدامات عملی است.
وی افزود: ما مسلمانان برای مقابله با رژیم صهیونیستی آماده فداکاری و جهاد هستیم.ملت‌های مسلمان و عرب از دولت‌هایشان انتظار دارند علاوه‌بر محکوم کردن این جنایات اقدامات عملی هماهنگ را برای متوقف کردن این ماشین جنگی در دستور کار خود قرار دهند.
قالیباف  اظهار داشت: صهیونیست‌ها با دستان خود در حال باز کردن درهای جهنم و لبریز کردن خشم تمام مسلمانان هستند و با این ظلم‌های بی‌پایان دودمان خود را بر باد خواهند داد. گفتنی است در جلسه صبح دیروز مجلس، تصاویر کودکان شهید و مجروح فلسطینی در جایگاه هیئت‌رئیسه نصب شد و نمایندگان پس از نطق قالیباف در اطراف ساختمان مجلس شورای اسلامی راهپیمایی کردند.
وکلای ملت در این راهپیمایی شعارهای «مرگ بر اسرائیل»‌، «وای اگر خامنه‌ای حکم جهادم دهد، ارتش دنیا نتواند که جوابم دهد»‌، «جنایت صهیونیست جنایت آمریکاست» و... سر دادند.
بیانیه نمایندگان جوامع ادیان الهی در محکومیت رژیم صهیونیستی
روز گذشته نمایندگان جوامع ادیان الهی در مجلس در پی اقدامات جنایتکارانه رژیم اشغالگر قدس بیانیه‌ای صادر نمودند. در بخشی از این بیانیه آمده است: روند مستمر اشغالگری و محاصره و آپارتایدی که رژیمی که مبتنی بر وحشت صهیونیستی طی دهه‌ها در فلسطین، کرانه باختری و غزه ایجاد کرده، آنچنان آنها و استکبار حامی آنها را روسیاه کرده که اسرائیل را در کنار دیگر صفات رذیلانه به صفت کودک‌کش نیز متصل کرده است. این رژیم ددمنش و شیطان‌صفت که همه ادعاهای پوچش تبلور دنائت و رذیلت است، از هر جهت محکوم است.
همایون سامه یح نجف‌آبادی نماینده کلیمیان ایران‌، روبرت بگلریان نماینده ارامنه جنوب ایران، آرا شاوردیان نماینده ارامنه شمال ایران، شارلی انویه تکیه نماینده آشوریان و کلدانیان ایران و اسفندیار اختیاری نماینده زرتشتیان ایران امضاکنندگان این بیانیه بودند.
تکلیف دولت برای قیمت‌گذاری تجهیزات و ملزومات پزشکی
نمایندگان مجلس در جریان بررسی جزئیات لایحه برنامه هفتم توسعه روز گذشته بندهای الحاقی (1) و (2) ماده 71 لایحه برنامه هفتم توسعه را به تصویب رساندند و بر این اساس دولت را مکلف کردند تا نسبت به قیمت‌گذاری تجهیزات و ملزومات پزشکی مصرفی و مکمل‌های دارویی، رژیم غذایی، تغذیه‌ای و مواد اولیه دارویی و فرآورده‌های دارویی و ایمن‌ساز (واکسن) به‌جز در مورد محصولات با فناوری بالا و زیست فناوری به صورت سامانه‌ای اقدام کند.
 این قیمت‌گذاری با لحاظ هزینه تمام شده محصول و سود متعارف انجام می‌شود و نماینده شورای‌عالی بیمه سلامت با حق رأی به اعضای کمیسیون‌های قیمت‌گذاری دارو و تجهیزات پزشکی اضافه می‌شود.
وکلای ملت در ادامه بند الحاقی 5 ماده 71 را نیز تصویب کردند که دولت را مکلف به توزیع شیر رایگان در مدارس ابتدائی دولتی خواهد کرد..
پنج دهک پایین درآمدی به طور رایگان بیمه خواهند شد
نمایندگان همچنین بند (الف)‌، (ب) و (پ) ماده 73 لایحه برنامه هفتم را به تصویب رساندند. بر این اساس، در طول مدت اجرای لایحه برنامه هفتم توسعه، کلیه ایرانیان فاقد بیمه پایه سلامت، بیمه شده سازمان بیمه سلامت ایران محسوب می‌شوند. همچنین سهم حق بیمه پایه سلامت خانواده‌های روستاییان، عشایر و اقشار نیازمند تحت پوشش نهادهای حمایتی توسط دولت پرداخت می‌شود. 
بر اساس این مصوبه‌، پوشش بیمه پایه برای تمامی جمعیت کشور اجباری بوده و برخورداری از یارانه دولت جهت حق بیمه سرپرست خانوار و افراد تحت تکفل وی از طریق ارزیابی وسع برای حداقل پنج دهک پایین درآمدی به صورت رایگان و برای سایر دهک‌ها با اخذ سرانه بر اساس ضوابط ذیل و آیین‌نامه‌ای است که به تصویب هیئت وزیران می‌رسد.
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟