loading...

تـــو لَـــــی ( دوست شــنـاســی )

. جشن سراسری مردم ایران پس از حملات مقاومت به رژیم صهیونیستی  ۱۴۰۲/۰۷/۱۶ مردم و دانشجویان با تجمع در میدان فلسطین تهران با شعارهای مرگ بر اسرائیل و الموت اسرائیل، الموت آمریکا، الله اک

طاهر مهدوی بازدید : 2 دوشنبه 17 مهر 1402 نظرات (0)

.

جشن سراسری مردم ایران پس از حملات مقاومت به رژیم صهیونیستی

 ۱۴۰۲/۰۷/۱۶

جشن سراسری مردم ایران پس از حملات مقاومت به رژیم صهیونیستی | خبرگزاری فارسجشن سراسری مردم ایران پس از حملات مقاومت به رژیم صهیونیستی | خبرگزاری فارس

مردم و دانشجویان با تجمع در میدان فلسطین تهران با شعارهای مرگ بر اسرائیل و الموت اسرائیل، الموت آمریکا، الله اکبر الله اکبر، لبیک یا اقصی، لبیک یا فلسطین، لبیک یا خامنه‌ای حمایت خود را از عملیات طوفان الاقصی و مجاهدین فلسطینی اعلام کردند. حاضران در این مراسم ضمن حمل پرچم‌ فلسطین، تصاویری از سردار شهید سلیمانی را نیز در دست داشتند.
به گزارش فارس، همزمان با مردم تهران، مردم مشهد، اصفهان، خراسان‌های رضوی، جنوبی و شمالی، آذربایجان‌های شرقی و غربی، زنجان، اراک، کرمان، شیراز، خوزستان، بوشهر، یزد، کرمانشاه و... نیز شنبه‌شب با برگزاری اجتماعات مختلف خوشحالی خود را از عملیات غرورآفرین جبهه‌ مقاومت و حماس علیه رژیم غاصب صهیونیستی نشان دادند.
مردم شهرهای مختلف کشور با حمایت از عملیات «طوفان الاقصی» با شادی در مساجد و میادین شهرهای خود تجمع کردند و بانگ الله‌اکبر سر دادند.
تجمع دانشگاهیان علم و صنعت، امیرکبیر و شریف در حمایت از عملیات طوفان الاقصی
ظهر شنبه نیز جمعی از دانشجویان و اساتید دانشگاه علم و صنعت در حمایت از طوفان الاقصی تجمع کردند.
دانشجویان دانشگاه امیرکبیر هم پس از عملیات «طوفان الاقصی» با پخش شیرینی خوشحالی خود را از این عملیات پیروزمندانه نشان دادند.
در دانشگاه صنعتی شریف نیز دانشجویان با نشاط مثال‌زدنی و پخش شیرینی به مناسبت عملیات طوفان الاقصی و رشادت غیورمردان فلسطینی و تسلط بر مناطق اشغال شده توسط رژیم صهیونیستی ابراز خوشحالی کردند.

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟