loading...

تـــو لَـــــی ( دوست شــنـاســی )

. آیت‌الله نوری همدانی با تقدیر از اقدامات دولت: نتیجه عملکرد و خدمات باید در سفره مردم مشخص شود ۱۴۰۲/۰۷/۱۲ استاد برجسته درس خارج حوزه گفت: زمانی می‌توانیم ادعای موفق

طاهر مهدوی بازدید : 15 جمعه 14 مهر 1402 نظرات (0)
.
آیت‌الله نوری همدانی با تقدیر از اقدامات دولت:
نتیجه عملکرد و خدمات باید در سفره مردم مشخص شود
۱۴۰۲/۰۷/۱۲
نتیجه عملکرد و خدمات دولت باید در سفره مردم مشخص شود - خبرگزاری حوزه
استاد برجسته درس خارج حوزه گفت: زمانی می‌توانیم ادعای موفقیت داشته باشیم که فقر ریشه‌کن شده باشد و مردم در رفاه قرار بگیرند.
آیت‌الله نوری همدانی در دیدار احسان خاندوزی، وزیر اقتصاد و دارایی ضمن قدردانی از خدمات انجام شده‌ اظهار کرد: نتیجه عملکرد و خدمات دولت باید در سفره مردم مشخص شود.
به گزارش رسا، این مرجع تقلید درباره وضعیت بانکداری، خاطرنشان کرد که این موضوع باید در اولویت قرار گیرد و برای بالا رفتن ارزش پول ملی تلاش شود.
استاد برجسته درس خارج حوزه افزود: زمانی می‌توانیم ادعای موفقیت داشته باشیم که فقر ریشه‌کن شده باشد و مردم در رفاه قرار بگیرند.
آیت‌الله سبحانی: اجازه تجارت به بانک‌ها داده نشود؛ ثبات قیمت‌ها حفظ شود
آیت‌الله سبحانی نیز در دیدار وزیر امور اقتصادی و دارایی در توصیه‌هایی به وزیر اقتصاد اظهار کرد: تلاش کنید ثبات قیمت‌ها حفظ شود، چراکه این ثبات نشانه تسلط بر امور است.
وی با‌اشاره به اینکه بانک‌ها باید امانت‌دار مردم باشند، مطرح کردند: اجازه تجارت به بانک‌ها داده نشود، بلکه تجارت در اختیار مردم باشد و بانک‌ها امانت‌دار مردم باشند.
این مرجع تقلید حوزه علمیه قم خاطرنشان کرد: بسیاری از استفتائات ارسال شده به دفتر مراجع درخصوص اخذ وام از بانک‌ها و عدم توان بازپرداخت دیون است که بانک منزل و مغازه این افراد را تصاحب می‌کند و مشکلاتی را ایجاد می‌کند؛ تلاش کنید اسناد املاک برای وثیقه قرار نگیرند.
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟