loading...

تـــو لَـــــی ( دوست شــنـاســی )

. سردار پورجمشیدیان خبر داد: نمایش دستاوردهای جدید نیروهای مسلح در رژه ۳۱ شهریور    ۱۴۰۲/۰۶/۲۸ مسئول برگزاری رژه نیروهای مسلح در تهران گفت: ارتش و سپاه خصوصاً هوافضای سپاه و س

طاهر مهدوی بازدید : 11 چهارشنبه 29 شهریور 1402 نظرات (0)
.
سردار پورجمشیدیان خبر داد:
نمایش دستاوردهای جدید نیروهای مسلح در رژه ۳۱ شهریور 
  ۱۴۰۲/۰۶/۲۸

نمایش دستاوردهای جدید نیروهای مسلح در رژه ۳۱ شهریور - خبرآنلاین

مسئول برگزاری رژه نیروهای مسلح در تهران گفت: ارتش و سپاه خصوصاً هوافضای سپاه و سایر نیروهای مسلح ما آنچه جدیداً در اختیارشان قرار گرفته را روز ۳۱ شهریور در معرض نمایش عموم قرار خواهند داد.

سردار علی اکبر پورجمشیدیان، مسئول برگزاری رژه نیروهای مسلح در تهران بیان داشت: امسال نیز همانند سال‌های قبل در چهل و سومین سالگرد دفاع مقدس رزمندگان عزیزمان در جنگ تحمیلی، رژه سراسری نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، اعم از ارتش قهرمان جمهوری اسلامی ایران، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، بسیج و فراجا در روز ۳۱ شهریورماه برگزار خواهد شد. به گزارش مهر، وی خاطرنشان کرد: در این مراسم رژه که در ساعت ۸ صبح ۳۱ شهریورماه از مقابل حرم مطهر بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برگزار خواهد شد، آخرین تجهیزات، دستاوردها و تسلیحاتی که به سازمان نیروهای مسلح ما اعم از ارتش سپاه و نیروهای انتظامی واگذار شده به نمایش در خواهد آمد و یگان‌های پیاده ما از مقابل قرآن مجید و تمثال امام بزرگوار و رهبر فرزانه انقلاب با حضور مسئولین کشوری و فرماندهان عالی رتبه نظامی کشورمان رژه خواهند رفت.
مسئول برگزاری رژه نیروهای مسلح بیان داشت: در این مراسم، جمع قابل توجهی به نمایندگی از اقوام کرد، لر، ترکمن، عرب و بلوچ ما به صورت فعال در قالب گردان‌های رژه‌رونده و تعداد قابل توجهی از نخبگان و سران قبایل و عشایر نیز به عنوان مهمان ویژه در این مراسم حضور دارند.
سردار پورجمشیدیان گفت: جمع قابل توجهی از وابستگان نظامی کشورهای مختلف که در ایران اسلامی سفارتخانه دارند، نیز در مراسم رژه ۳۱ شهریور نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران حضور خواهند داشت.
وی توجه به مسائل محتوایی در برگزاری رژه نیروهای مسلح در ۳۱ شهریورماه را یکی از نکات بسیار حائز اهمیت دانست و گفت: جدای از اقداماتی که برادران عزیز من در نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای توجه به محتوای غنی برگزاری این مراسم دارند، حضور فعال جمع قابل توجهی دف‌نوازان قوم کرد را داریم که با توجه به در پیش بودن عید با سعادت میلاد پیامبر عظیم‌الشأن اسلام و جشن‌های ماه ربیع الاول، برنامه متفاوتی را نسبت به سال‌های قبل در حال انجام هستیم.
مسئول برگزاری رژه نیروهای مسلح اظهار داشت: ارتش و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خصوصاً مجموعه هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سایر نیروهای مسلح آنچه به تازگی در اختیارشان قرار گرفته را رونمایی خواهند کرد و در روز ۳۱ شهریور در معرض نمایش عموم قرار خواهد گرفت و اطلاعات آن توسط نمایندگان نیروهای شرکت‌کننده به اطلاع خواهد رسید.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟