loading...

تـــو لَـــــی ( دوست شــنـاســی )

. تشییع پیکر شهدای حمله تروریستی به حرم شاهچراغ(ع) با حضور گسترده مردم شیراز   ۱۴۰۲/۰۵/۲۵   مراسم تشییع پیکر مطهر 2 شهید حادثه تروریستی حرم شاهچراغ‌(ع) با حضور گسترده مردم شیراز

طاهر مهدوی بازدید : 11 جمعه 27 مرداد 1402 نظرات (0)
.
تشییع پیکر شهدای حمله تروریستی
به حرم شاهچراغ(ع) با حضور گسترده مردم شیراز
  ۱۴۰۲/۰۵/۲۵
 
شهدای حادثه تروریستی حرم شاهچراغ (ع) را بیشتر بشناسید- اخبار فارس - اخبار  استانها تسنیم | Tasnimوداع پرشور مردم شیراز با شهدای حادثه تروریستی حرم شاهچراغ(ع) | خبرگزاری فارس
مراسم تشییع پیکر مطهر 2 شهید حادثه تروریستی حرم شاهچراغ‌(ع) با حضور گسترده مردم شیراز و برخی از مسئولان برگزار شد.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مراسم تشییع پیکر مطهر شهدای حادثه تروریستی حرم شاهچراغ‌(ع) با استقبال پرشور مردم شهیدپرور شیراز در گرمای بیست و پنجمین روز از مرداد ماه، از میدان شهدا به سمت حرم حضرت احمد بن موسی‌(ع) برگزار شد.
تشییع کنندگان با سردادن ندای یا اباعبدالله الحسین‌(ع)، یا ابالفضل العباس‌(ع)، یا حضرت زهرا‌(ع) شهیدان غلام عباس عباسی و محمد جهانگیری را تا حرم شاهچراغ‌(ع) بدرقه کردند و خواستار برخورد قاطع دستگاه‌های امنیتی، اطلاعاتی، انتظامی و قضایی با عاملان جنایتکار این حادثه تروریستی شدند.
مردم داغدار شیراز پس از اقامه نماز بر پیکر پاک این شهدا، خادم شهید غلامعباس عباسی را تا خانه ابدی‌اش در جوار قبور شهدای حرم مطهر همراهی کردند.
پیکر شهید محمد جهانگیری از نیرو‌های حفاظت حرم مطهر شاهچراغ‌(ع) نیز برای تشییع و خاکسپاری به زادگاهش شهرستان مرودشت منتقل شد.
مراسم خاکسپاری این شهید جوان صبح پنج‌شنبه در روستای کناره شهرستان مرودشت برگزار می‌شود.
افزایش تعداد بازداشتی‌های حادثه شاهچراغ‌(ع)
رئیس‌کل دادگستری استان فارس در حاشیه مراسم تشییع دو شهید حمله تروریستی به حرم شاهچراغ‌(ع) از افزایش تعداد بازداشت شدگان این حادثه به ۱۰ تن خبر داد. 
حجت‌الاسلام والمسلمین سید کاظم موسوی افزود: تحقیقات تکمیلی در این خصوص زیر نظر مقام قضایی همچنان ادامه دارد.
موسوی با بیان اینکه بازپرس ویژه این پرونده با همکاری همه ضابطین، اِشراف کاملی بر پرونده حمله تروریستی به حرم مطهر شاهچراغ‌(ع) دارد و همه اقدامات تحت نظارت مقام قضایی انجام می‌شود گفت: پرونده در سریع‌ترین زمان ممکن و در چارچوب قانون رسیدگی و مراحل مختلف رسیدگی مطابق ضوابط اطلاع‌رسانی خواهد شد.
وی ضمن آرزوی سلامتی برای مجروحان و مصدومان این واقعه تلخ بیان داشت: مجموعه علوم پزشکی شیراز با بسیج بهترین نیرو‌های کادر درمان استان مشغول ارائه خدمات به مجروحان حادثه هستند.
رئیس‌کل دادگستری استان فارس با تشکر از مردم ولایتمدار شیراز که با حضور پرشور خود در مراسم تشییع دو شهید این حادثه تروریستی نمونه‌ای از وحدت و انسجام ملت ایران در برابر دشمنان زبون و جبهه کفر و الحاد را به منصه ظهور گذاشتند، گفت: تا زمانی که این مردم ولایتمدار پشتیبان نظام و ارزش‌های انقلاب هستند این نظام الهی به مسیر مقتدرانه خود ادامه خواهد داد.
تعداد زائران حرم شاهچراغ‌(ع) بیش از سه برابر شده است
استاندار فارس نیز در حاشیه تشییع شهدای شاهچراغ‌(ع) گفت: اقدام تروریستی در حرم مطهر شاهچراغ‌(ع) نشان‌دهنده زبونی دشمن و ناامیدی از مقابله رو در رو با فرزندان غیور ملت است. 
محمد‌هادی ایمانیه افزود: حضور گسترده مردم قدردان و حق‌شناس شیراز و فارس در این مراسم این پیام مهم را دارد که هرچه دشمنان بیشتر تلاش می‌کنند میزان علاقه و حُب مردم به اهل بیت‌(ع) بیشتر می‌شود.
وی ادامه داد: بنا به اعلام تولیت شاهچراغ‌(ع) تعداد زائران این حرم مطهر نسبت به قبل از حادثه تروریستی سال گذشته بیش از سه برابر شده است.
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟