loading...

تـــو لَـــــی ( دوست شــنـاســی )

. دستورات رئیس‌جمهور به وزیر کشور و استاندار فارس در پی حمله تروریستی به حرم شاهچراغ(ع)   ۱۴۰۲/۰۵/۲۳   در پی حمله تروریستی به حرم مطهر شاهچراغ(ع)، دکتر سید ابراهیم رئیسی

طاهر مهدوی بازدید : 13 چهارشنبه 25 مرداد 1402 نظرات (0)

.

دستورات رئیس‌جمهور به وزیر کشور و استاندار فارس

در پی حمله تروریستی به حرم شاهچراغ(ع)  

۱۴۰۲/۰۵/۲۳

دستور رئیسی: شناسایی سریع عوامل دخیل در جنایت تروریستی حرم شاهچراغ و بررسی  ابعاد امنیتی این موضوع | سایت انتخاب
 
در پی حمله تروریستی به حرم مطهر شاهچراغ(ع)، دکتر سید ابراهیم رئیسی، در تماس‌های تلفنی با وزیر کشور و استاندار فارس بر به‌کارگیری همه امکانات درمانی برای مداوای مجروحان و همچنین شناسایی و تعقیب همه عوامل این جنایت تأکید کرد.
دکتر رئیسی همچنین با تاکید بر ضرورت شناسایی و مجازات همه عوامل دخیل در این جنایت، به وزیر کشور مأموریت داد ابعاد امنیتی این موضوع را با قاطعیت و فوریت بررسی و نتیجه را گزارش کند. استاندار فارس هم موظف شد، همه امکانات درمانی لازم را برای مداوای مجروحان به‌کار بگیرد.
دشمنان، ناکام از مقابله با اراده ملت ایران
 با ارتکاب جنایت چهره پلید خود را نمایان کردند
رئیس‌جمهور در پی حادثه تروریستی کور به حرم حضرت شاهچراغ‌(ع)، از وزارت اطلاعات و سایر دستگاه‌های مسئول اطلاعاتی، امنیتی و انتظامی و قضایی خواست با سرعت و دقت، دست‌های آشکار و پنهان این جنایت شقاوت‌آمیز را شناسایی و به سر‌پنجه عدالت بسپارند تا به مجازات جنایات ننگین خود برسند.
در این پیام آمده است:
بسم الله الرحمن الرحیم 
حمله تروریستی کور به سومین حرم مطهر اهل بیت حضرت احمد بن موسی الکاظم شاهچراغ‌(ع) که منجر به شهادت و مجروح شدن تعدادی از خادمان و زائران این حرم مطهر شد، بار دیگر قلوب ملت ایران را ‌اندوهگین و داغدار کرد. دشمنان ایران عزیز ناامید و ناکام از مقابله با اراده مقاوم ملت بزرگ ایران، با ارتکاب جنایت خونین دیگری چهره پلید خود را نمایان کردند. 
دستگاه‌های مسئول، دست‌های آشکار و پنهان این جنایت را شناسایی  و به عدالت بسپارند
آیت‌الله رئیسی افزود: این‌جانب ضمن تسلیت این حادثه هولناک به خانواده شهدا، مقام معظم رهبری و ملت شریف ایران، از خداوند متعال برای مجروحان شفای عاجل مسئلت دارم. وزارت اطلاعات و سایر دستگاه‌های مسئول اطلاعاتی، امنیتی و انتظامی و قضایی باید با سرعت و دقت، دست‌های آشکار و پنهان این جنایت شقاوت‌آمیز را شناسایی و به سر پنجه عدالت بسپارند تا به مجازات جنایات ننگین خود برسند. یقینا ملت عزیز ایران با غلبه بر توطئه‌ خباثت‌آمیز دشمنان، بار دیگر آنها را در رسیدن به اهداف شوم خود ناکام خواهند گذاشت.
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟