loading...

تـــو لَـــــی ( دوست شــنـاســی )

. واکنش معاون سیاسی دفتر رئیس‌جمهور به ادعای مقام آمریکایی:  آیت‌الله رئیسی دولت‌های خارجی که از اغتشاشگران حمایت می‌کنند را مگس خطاب کرد   ۱۴۰۱/۰۷/۱۹

طاهر مهدوی بازدید : 12 چهارشنبه 20 مهر 1401 نظرات (0)
.
واکنش معاون سیاسی دفتر رئیس‌جمهور به ادعای مقام آمریکایی:
 آیت‌الله رئیسی دولت‌های خارجی که از اغتشاشگران
حمایت می‌کنند را مگس خطاب کرد
  ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
معاون سیاسی دفتر رئیس‌جمهور در واکنش به ادعای مقام آمریکایی نوشت: آیت‌الله رئیسی دولت‌های خارجی که از اغتشاشگران حمایت می‌کنند را مگس خطاب کرد‌، اگر در آستانه انتخابات نیاز دارید که خود را قوی نشان دهید، سی‌وچند بار تقاضای ملاقات مستقیم با ایران را سری نگه دارید.

محمد جمشیدی در واکنش به توئیت جیک سالیوان مشاور امنیت ملی کاخ سفید نسبت به اتفاقات اخیر در ایران، در توئیتر نوشت: «دکتر رئیسی با بیان یک بیت شعر، دولت‌های خارجی که از اغتشاشگران حمایت می‌کنند را مگس خطاب کرد.» معاون سیاسی دفتر رئیس‌جمهور در ادامه این توئیت نوشت: «مشاورین مغرض که به شما اخبار جعلی می‌دهند شما را غیر قابل اتکا می‌کنند. اگر در آستانه انتخابات نیاز دارید که خود را قوی نشان دهید سی‌وچند بار تقاضای ملاقات مستقیم با ایران را سری نگه دارید.» جیک سالیوان مشاور امنیت ملی بایدن در تداوم دخالت‌های آمریکا در امور داخلی ایران و حمایت از اغتشاشگران مدعی شده بود: ما در کنار آنها می‌ایستیم و کسانی را که با اعمال خشونت علیه آنان، می‌خواهند بیهوده صدای‌شان را ساکت کنند، پاسخگو خواهیم کرد.

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟