loading...

تـــو لَـــــی ( دوست شــنـاســی )

. سردار اشتری در مراسم صبحگاه عمومی فراجا:  برای حفظ امنیت مردم تا پای جان ایستاده‌ایم    ۱۴۰۱/۰۷/۱۶ به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سردار حسین اشتری در صبحگاه عمومی

طاهر مهدوی بازدید : 23 یکشنبه 17 مهر 1401 نظرات (0)
.
سردار اشتری در مراسم صبحگاه عمومی فراجا:
 برای حفظ امنیت مردم تا پای جان ایستاده‌ایم
   ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سردار حسین اشتری در صبحگاه عمومی ستاد فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: خدا را شاکر هستیم و تشکر می‌کنیم از بصیرت مردم عزیز که در ایام راهپیمایی روز یکم مهر و تجمع روز سوم مهر مردم عزیز و متدین ابراز محبت کردند و در این دو تجمع بزرگ با فرمانده معظم کل قوا و با شهدای عزیز و آرمان‌های حضرت امام و مقام معظم رهبری بیعت کردند و مجددا عهد و پیمان بستند و رهبر معظم انقلاب نیز حمایت جانانه‌ای از فرزندان خودشان در نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران داشتند.
تأمین امنیت وظیفه ذاتی پلیس است
اشتری با بیان اینکه رهبر انقلاب فرمودند به انتظامی کل کشور ظلم شد، افزود: امیدوارم بتوانیم برای امنیت مردم خدمت بیشتری داشته باشیم، تأمین امنیت وظیفه ذاتی پلیس است، دفاع از جان و مال و ناموس مردم وظیفه پلیس است.
وی با اشاره به اغتشاشات روز‌های اخیر، ادامه داد: در برابر عملیات ترکیبی دشمن در اغتشاشات ایستادیم و نگذاشتیم امنیت مردم به خطر بیفتد.
فرمانده کل انتظامی با بیان اینکه تعداد زیادی از همکاران در این ناآرامی‌ها مجروح شدند و برخی هم به شهادت رسیدند، گفت: امیدواریم بتوانیم در این ایام آنچه وظیفه ما است، به خوبی انجام دهیم.
حمله به مقر انتظامی حمله به امنیت مردم است
اشتری گفت: رهبر انقلاب فرمودند، پلیس موظف است در مقابل مجرم بایستد، امنیت آحاد مردم را تامین کند و این وظیفه ذاتی ما است و البته آنجایی که باید خدمت بکنیم خدمتگزار همه مردم عزیز هستیم و در این عرصه هم به جهت خدمتگزاری و اینکه وظیفه ما بود از جان و مال و ناموس مردم دفاع کنیم در مقابل معدود افرادی که با نیات شیطانی و سازماندهی شده و به عبارتی تهدیداتی که ترکیبی بود عملیات ترکیبی که آنها داشتند بایستیم.
وی ادامه داد: ما نمی‌گذاریم امنیت مردم به مخاطره بیفتد و حتما در این عرصه تا پای جان ایستاده‌ایم و مردم هم این را می‌دانند و اگر امروز تقدیر می‌کنند از شما به خاطر این ایثارگری به خاطر این آمادگی‌هاست، آنجایی که لازم است شما به فریاد یک کودک بی‌پناه برسید سراسیمه این کار را انجام بدهید، تعداد زیادی از همکاران ما مجروح شدند تعدادی هم به شهادت رسیدند که بنده این‌جا به خانواده محترم این عزیزان شهدای عزیز تبریک و تسلیت عرض می‌کنم و برای مجروحین عزیزمان آرزوی سلامتی دارم و خدا قوت به خانواده‌ها می‌گویم. همکاران بعد از یک ماموریت چند ماهه در کنار زائرین عزیز مستقیما به داخل شهر‌ها آمدند و باز در کنار مردم بودند و جلوه‌های زیبایی را آفریدند.
نخبگان فراجا بالاترین سرمایه نیروی انسانی ماست
فرمانده کل انتظامی کشور گفت: امیدواریم که بتوانیم در این ایام به آنچه وظیفه ماست به خوبی انجام بدهیم، امروز با استفاده از نخبگان عزیز در فراجا و همکاران بزرگوارمان که بالاترین سرمایه ما سرمایه نیروی انسانی ماست ما یک سازمان انسان‌محور با نگاه به داخل و یک سازمان اجتماعی‌محور و ایمانی و انقلابی و جهادی در اجرای ماموریت‌هاییم. امروز ما خودمان را حافظ ارزش‌های انقلاب اسلامی می‌دانیم و افتخار می‌کنیم که مدافع نیت مردم عزیزیم و با یک وحدت کامل وحدتی که از صمیم قلب به وجود آمده در انتظامی وحدتی که بین فرماندهان ما بین مدیران ما بین آحاد کارکنان ما در مجموعه‌های مختلف در مجموعه‌های عقیدتی سیاسی و سازمان حفاظت اطلاعات و هیئت‌رئیسه محترم وجود دارد در حال خدمت هستیم و بحمدالله حمایت‌های خوبی را هم از جانب مسئولین محترم در پی خواهد داشت.

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟