loading...

تـــو لَـــــی ( دوست شــنـاســی )

. صدای ملت ایران صدای مظلومیت شهدایی مثل حاج قاسم بود    ۱۴۰۱/۰۷/۰۱ آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی شامگاه جمعه (اول مهر) با استقبال معاون اول و معاون ارتباطات بین‌الملل دفتر

طاهر مهدوی بازدید : 29 شنبه 02 مهر 1401 نظرات (0)

.

صدای ملت ایران صدای مظلومیت شهدایی مثل حاج قاسم بود 

  ۱۴۰۱/۰۷/۰۱

رئیس‌جمهور: صدای ملت ایران صدای مظلومیت شهدایی مثل حاج قاسم بود :: نورنیوز

آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی شامگاه جمعه (اول مهر) با استقبال معاون اول و معاون ارتباطات بین‌الملل دفتر مقام معظم رهبری وارد تهران شد.
رئیس‌جمهور در نشست خبری با خبرنگاران درباره ابعاد سفرش به نیویورک، گفت:‌ در نشست عمومی سازمان ملل فرصتی بود تا دیدگاه‌های جمهوری اسلامی را تبیین کنیم، اجتناب از یک جانبه‌گرایی، اجتناب از استانداردهای دوگانه، در موضوع تروریسم، حقوق بشر و موضوع هسته‌ای مورد تأکید ما بود و به نگاه‌های دوگانه و چندگانه که در غرب وجود دارد اعتراض کردیم. وی افزود: دشمنان تلاش کردند صدای ملت ایران شنیده نشود، صدای ملت ایران صدای اقتدار و مظلومیت بود، صدای ملت ایران صدای مظلومیت شهدایی مثل حاج قاسم بود و در این زمینه دشمنان در برنامه‌ریزی برای شنیده نشدن صدای مردم موفق نبودند. رئیس‌جمهور عنوان کرد: امروز جایگاه جمهوری اسلامی ایران برای حل مسائل منطقه جایگاه بسیار بالایی است، در نشست عمومی سازمان ملل به این نکته اشاره کردیم که سازمان ملل، سازمان ملت‌ها باشد نه سازمان نفوذ قدرت‌های بزرگ و این نکته را صریحاً به دبیرکل سازمان ملل نیز گفتم.

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟