loading...

تـــو لَـــــی ( دوست شــنـاســی )

. سردار نقدی: حزب‌الله قادر به نابودی رژیم صهیونیستی است   ۱۴۰۱/۰۵/۲۹ معاون هماهنگ‌کننده فرمانده سپاه پاسداران با بیان اینکه مقاومت در اوج عظمت و قدرت قرار دارد، گفت: حزب&z

طاهر مهدوی بازدید : 29 یکشنبه 30 مرداد 1401 نظرات (0)

.

سردار نقدی:

حزب‌الله قادر به نابودی رژیم صهیونیستی است

  ۱۴۰۱/۰۵/۲۹

سردار نقدی چقدر حقوق می‌گیرد؟ /یک شب، موتورسواری جلوی من ترمز کرد گفت بپر  بالا! | ساعدنیوز

معاون هماهنگ‌کننده فرمانده سپاه پاسداران با بیان اینکه مقاومت در اوج عظمت و قدرت قرار دارد، گفت: حزب‌الله با در اختیار داشتن قوی‌ترین نیروی زمینی در منطقه قادر به نابودی رژیم صهیونیستی است.

سردار «محمدرضا نقدی» معاون هماهنگ‌کننده فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در چهلمین سالگرد تأسیس مقاومت لبنان در گفت‌وگو با پایگاه خبری «العهد»، این مناسبت بزرگ را به رزمندگان مقاومت و ملت لبنان تبریک گفت.
براساس این گزارش، سردار نقدی ضمن تبریک چهلمین سالگرد شکل‌گیری مقاومت در لبنان به حزب‌الله و سیدحسن نصرالله دبیرکل آن تأکید کرد: مقاومت در طول این ۴۰ سال همیشه پیروز بوده و شکست را بر دشمن صهیونیستی و حامیان آن تحمیل کرده است.
وی تصریح کرد: اکنون در مرحله‌ای هستیم که باید با استعانت از خداوند متعال آماده‌ باشیم تا در کنار همه رزمندگان مقاومت و برای آزاد‌سازی مسجدالاقصی و بیرون راندن صهیونیست‌های اشغالگر از فلسطین، به سمت قدس حرکت کنیم.
سردار نقدی خاطرنشان کرد: حزب‌الله و مقاومت اسلامی امروز در اوج عظمت و قدرت قرار دارند و توانمندی‌های مقاومت امروز با دهه‌های گذشته قابل ‌مقایسه نیست.
معاون فرمانده سپاه پاسداران در پایان این مصاحبه گفت: در حال حاضر حزب‌الله قدرتمندترین نیروی زمینی در منطقه را در اختیار دارد که می‌تواند ارتش رژیم صهیونیستی را نابود کند.
به گزارش فارس، در همین ارتباط، «اسحاق بریک» ژنرال ذخیره ارتش رژیم صهیونیستی اخیراً در اظهاراتی به ضعف ارتش رژیم صهیونیستی در برابر گروه‌های مقاومت اشاره کرد و گفت: «ما در تمام مراحل جنگی پیشین در جنگ روانی شکست خوردیم و روحیه جنگ، انگیزه و قدرت ابتکار عمل را از دست دادیم و به ارتشی ضعیف تبدیل شدیم که پشت دیوارها و ستون‌های بتنی پنهان می‌شود. تنها تکیه ما به نیروی هوایی است آن‌هم به علت ترس از پیامدهای استفاده از نیروی زمینی.»

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟