loading...

تـــو لَـــــی ( دوست شــنـاســی )

. سرود سلام فرمانده همراهی مردم با رهبر انقلاب را نشان داد ۱۴۰۱/۰۳/۲۹ به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام مصطفی رستمی در هشتمین اجلاس سراسری مسئولان کانون‌های بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلام

طاهر مهدوی بازدید : 22 دوشنبه 30 خرداد 1401 نظرات (0)

.

سرود سلام فرمانده همراهی مردم با رهبر انقلاب را نشان داد

۱۴۰۱/۰۳/۲۹

انتصاب حجت‌الاسلام مصطفی رستمی به ریاست نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌ها


به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام مصطفی رستمی در هشتمین اجلاس سراسری مسئولان کانون‌های بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی در مشهد افزود: دشمنان با یک شعر ساسی مانکن که در دو  مدرسه همخوانی شد، داشتند ما را خفه می‌کردند. نباید اجازه داد که روایت غلط در محیط غلبه کند.
وی با بیان اینکه اساتید بسیجی باید شبهات را پاسخ دهند افزود: اساتید بسیجی فرمانده میدان هستید باید برای میدان و غلبه روایت درست بر روایت جعلی طرح داشته باشید. خدا وعده داده اگر با خدا و اهل صبر و تقوا باشید او هم یاری می‌کند.
رئیس ‌نهاد رهبری در دانشگاه‌ها اظهار داشت: بیانیه گام دوم انقلاب، اشاره به گذشته و راهی است بسوی آینده که باید طی کنیم و قله آن تحقق تمدن نوین اسلامی است.
حجت‌الاسلام رستمی گفت: در صحنه جنگ پیچیده ‌ترکیبی دشمن هستیم، باید ببینیم چه شناختی از میدان داریم و چه عملیاتی برای آن طراحی کردیم. رهبر معظم انقلاب بر جهاد تبیین تاکید کردند که در آن باید مخلصانه، با تمام توان در مواجهه با دشمن اقدام کنیم.
وی بیان کرد: یکی از سختی‌های این میدان جنگ این است که بخش عمده‌ای از مردم توجه به جنگ و باور به این میدان درگیری ندارند، بعضی هم، دشمنان را دوست می‌پندارند، در نتیجه، کارِ میدان‌داران سخت‌تر شده است.
رئیس ‌نهاد رهبری در دانشگاه‌های کشور گفت: کار مهمی که دشمن در آسیب به سپاه مقابل انجام می‌دهد خالی کردن دل سربازان است تا باور به توان خود را از دست بدهند و دشمن در اهداف خود استوار است. اگر در صحنه مقابله با دشمن سستی کنیم سیلی سنگینی می‌خوریم که معلوم نیست کی سربلند کنی
م.

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟