loading...

تـــو لَـــــی ( دوست شــنـاســی )

. تجمع بزرگ حوزویان قم علیه جنایت آل‌سعود   ۱۴۰۰/۱۲/۲۳   تجمع طلاب و مردم قم در حمایت از شیعیان مظلوم عربستان و محکومیت اقدامات وحشیانه رژیم آل‌سعود دیروز دوشنبه (23 اسفن

طاهر مهدوی بازدید : 16 سه شنبه 24 اسفند 1400 نظرات (0)

.

تجمع بزرگ حوزویان قم علیه جنایت آل‌سعود

  ۱۴۰۰/۱۲/۲۳

خبرگزاری حوزه - تصاویر/ تجمع اعتراضی حوزویان و مردم انقلابی قم در مدرسه  علمیه فیضیه علیه جنایات رژیم آل سعودخبرگزاری حوزه - تصاویر/ تجمع اعتراضی حوزویان و مردم انقلابی قم در مدرسه  علمیه فیضیه علیه جنایات رژیم آل سعود
 
تجمع طلاب و مردم قم در حمایت از شیعیان مظلوم عربستان و محکومیت اقدامات وحشیانه رژیم آل‌سعود دیروز دوشنبه (23 اسفند) در مدرسه علمیه فیضیه برگزار شد.
آیت‌الله کعبی عضو مجلس خبرگان رهبری، حجت‌الاسلام حسینی کوهساری مسئول مرکز ارتباطات و بین‌الملل حوزه‌های علمیه، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالله الدقاق نماینده شیخ عیسی قاسم در ایران، طلاب و روحانیون و اقشار مختلف مردم در این مراسم حضور داشتند.
حجت‌الاسلام حسینی کوهساری در سخنانی در این مراسم گفت: به اسم اسلام و قرآن جنایت می‌کنند و جلوه اسلام را مخدوش می‌کنند و نمی‌دانند که با فتوا در حال بر باد دادن حیثیت اسلام هستند.
وی همچنین گفت: این 41 نفر از شیعیانی که آل‌سعود اعدام کرد، 7 سال در زندان بودند و متوسطه سنی آنها 27 سال بود و بعضی از 13 سالگی به زندان افتاده بودند و 7 سال در زندان بی‌گناه به سر می‌بردند، این شهدا اقدامی مسالمت‌آمیز در دفاع از ملت مظلوم بحرین کردند؛ به چه جرمی اینها را اعدام کردند و به منازل و مادران اینها تعدی کردند؟ به گزارش تسنیم، در این تجمع طلاب و مردم شهر خون و قیام شعار‌هایی همچون «حکومت آل‌سعود، ننگت باد - ‌ای ‌زاده قوم یهود ننگت باد، «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل»، سر دادند.

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟