loading...

تـــو لَـــــی ( دوست شــنـاســی )

* در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا   رئیس‌جمهور: ممنوعیت ‌تردد شبانه لغو شود     ۱۴۰۰/۰۸/۲۹ به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری، آیت‌الله سی

طاهر مهدوی بازدید : 28 یکشنبه 30 آبان 1400 نظرات (0)
*
در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا
 
رئیس‌جمهور: ممنوعیت ‌تردد شبانه لغو شود
 
  ۱۴۰۰/۰۸/۲۹

ممنوعیت تردد شبانه در شهرها لغو شود - خبرگزاری بازار


به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی روز شنبه در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا با گرامیداشت هفته بسیج و تجلیل از روحیه بسیجی دست‌اندرکاران مقابله با بیماری کرونا، اظهار داشت: کادر بهداشت و درمان و همه دست‌اندرکاران با روحیه جهادی و بسیجی در خط مقدم مقابله با بیماری کرونا مشغول ایثار و فداکاری هستند و با حفظ و تقویت این روحیه می‌توان بر مشکلات غلبه کرد.
رئیس‌جمهور افزود: دغدغه و اولویت اصلی دولت، صیانت از جان مردم است و این مسیر را تا رسیدن به شرایط مطلوب با قوت ادامه خواهیم داد.
آیت‌الله رئیسی جدیت در کنترل رفت و آمد از طریق مرزهای کشور را حائز اهمیت خواند و گفت: وزارت کشور و وزارت بهداشت و درمان وظیفه دارند با حساسیت و جدیت، تردد افراد از مرزها را کنترل کنند.
رئیس جمهور با تأکید بر تداوم اعمال کنترل‌های هوشمند و تأثیر آن در کنترل بیماری کرونا، گفت: به هر میزان که ابعاد و حجم کنترل‌های هوشمند افزایش می‌یابد، می‌توان محدودیت‌های غیرهوشمند را کاهش داد.
آیت‌الله رئیسی تأکید کرد: با توجه به واکسیناسیون عمومی، ممنوعیت ‌تردد شبانه در شهرها لغو شود.
در نشست سران قوا مطرح شد تأکید بر هماهنگی اقدامات اجرایی برای حل مشکلات اقتصادی
رؤسای قوای مجریه، مقننه و قضائیه بر هماهنگی اقدامات اجرایی برای حل مشکلات اقتصادی تاکید کردند.
در نشست هفتگی سران سه قوه که عصر روز گذشته به میزبانی آیت‌‌الله سید ابراهیم رئیسی در محل دفتر رئیس‌جمهور برگزار شد، مهم‌ترین مسائل و موضوعات ملی مورد بحث و تبادل‌نظر
قرار گرفت.
آیت‌الله دکتر رئیسی رئیس‌جمهور، حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضائیه و دکتر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در این نشست درباره سیاست‌های اجرایی برای حل و فصل مشکلات اقتصادی و بهبود معیشت مردم و راه‌های پشتیبانی و همراهی نظام‌مند و لزوم هماهنگی بیشتر در این زمینه تبادل‌نظر کردند.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟