loading...

تـــو لَـــــی ( دوست شــنـاســی )

 . مدل جدید کشته‌سازی ضد‌انقلاب   «ندا بیات» دختری  که ادعا شده بود در یکی از بیمارستان‌های زنجان کشته شده است در دادگاه از خود دفاع کرد!  &nbs

طاهر مهدوی بازدید : 19 چهارشنبه 18 آبان 1401 نظرات (0)
 .
مدل جدید کشته‌سازی ضد‌انقلاب
  «ندا بیات» دختری  که ادعا شده بود در یکی از
بیمارستان‌های زنجان کشته شده است در دادگاه از خود دفاع کرد!
   ۱۴۰۱/۰۸/۱۷
العالم - اعظم آمندی معروف به (ندا بیات) زنده است - صاحب‌خبراعترافات «ندا بیات» دختری که روی خودروی نیروی انتظامی رفت +فیلم | ساعدنیوز
 به گزارش خبرگزاری میزان، صبح دیروز خبری در فضای مجازی منتشر شد که در این خبر ادعا شده بود «ندا بیات» دختری که روی خودروی نیروی انتظامی رفته بود، در یکی از بیمارستان‌های زنجان جان سپرده است که با توجه به پیگیری‌های صورت گرفته مشخص شده این فرد با حضور در دادگاه به دفاع از اتهام انتسابی خود پرداخته است.
حجت‌الاسلام والمسلمین اسماعیل صادقی نیارکی با اشاره به پروژه کشته ‌سازی رسانه‌های بیگانه در مورد فردی به نام ندا بیات اظهارداشت: رسانه‌های معاند ادعا کرده بودند فردی به نام اعظم آمندی معروف به (ندا بیات) در جریان اغتشاشات کشته شده است که بررسی‌های انجام شده نشان می‌دهد فرد مورد اشاره زنده بوده و دیروز (۱۷ آبان ماه) در دادگاه انقلاب زنجان برای دفاع از اتهامات خود حاضر بوده است. صادقی افزود: رسانه‌های بیگانه با دروغ پردازی و انتشار اخبار کذب برای کشته ‌سازی و دعوت از مردم برای تجمع و تشییع جنازه کسی که زنده است، درصدد ایجاد ناامنی و برهم زدن نظم جامعه هستند که در این مورد هم دروغ آنها مشخص و راهبرد رسانه‌ای آنها برای کشته ‌سازی راه به جایی نبرد.
گفتنی است، متهم اعظم آمندی دیروز و در پاسخ به سؤال رئیس‌دادگاه انقلاب زنجان مبنی بر اینکه چرا اقدام به ایستادن روی سقف ماشین نیروی انتظامی کرده و به ماموران توهین نموده، گفته است: از این کار خود پشیمانم، بنده مشکل خانوادگی و همچنین افسردگی دارم و این اقدام را از روی عمد انجام نداده‌ام. متهم همچنین در پاسخ به سؤال دیگر رئیس‌دادگاه مبنی بر اینکه در فضای مجازی اعلام شده شما کشته شدید و امروز تشییع جنازه شماست؟ با لبخندی گفته است: همه این حرف‌ها دروغ است، پس چطور من هم اکنون با سلامتی کامل در دادگاه هستم؟
 پروژه نخ‌نمای کشته‌‌سازی این بار در بوشهر
خبر دیگر اینکه رسانه‌های معاند در ادامه پروژه نخ نما شده کشته ‌سازی برای ایجاد اغتشاش و ناامنی، این بار موضوع فوت یک دانشجوی بوشهری در حادثه رانندگی را دستمایه این اقدام مضحک خود قرار دادند.
به گزارش ایرنا‌، این رسانه‌ها طی روزهای اخیر با انتشار گسترده خبر فوت «مرضیه دشمن زیاری» دانشجوی بوشهری دانشگاه شیراز در یک حادثه رانندگی، قصد داشتند فوت وی را به اغتشاشات اخیر و نیروی انتظامی ربط دهند. این درحالی است که «عبدالرحیم دشمن زیاری» پدر دانشجوی فوت شده به صراحت اعلام کرده که فرزندش ۲۵ مهرماه امسال در مسیر تردد به دانشگاه دچار حادثه رانندگی شده و به رغم اقدامات درمانی انجام شده، جان خود را از دست داده است. آقای دشمن زیاری به ایرنا گفت: ضد انقلاب قصد دارد با سوءاستفاده از موضوع فوت فرزندم و القای دروغی در رابطه با این حادثه، ضمن تحریک احساسات مردم به مطامع سیاسی خود دست پیدا کند که به عنوان یک ایرانی عاشق کشورم بر کذب بودن این اخبار تاکید می‌کنم.

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟