loading...

تـــو لَـــــی ( دوست شــنـاســی )

*** دبیر کل مجمع جهانی بیداری اسلامی حمله تروریستی در قندوز افغانستان را محکوم کرد   ۱۴۰۰/۰۷/۱۷ در پی حمله تروریستی روز جمعه 16 مهرماه داعش به مسجد سیدآباد قندوز واقع در شمال افغانستان که

طاهر مهدوی بازدید : 58 یکشنبه 18 مهر 1400 نظرات (0)

***

دبیر کل مجمع جهانی بیداری اسلامی

حمله تروریستی در قندوز افغانستان را محکوم کرد

  ۱۴۰۰/۰۷/۱۷

دبیر کل مجمع جهانی بیداری اسلامی: جرم ملت افغانستان پایبندی به اسلام است |  خبرگزاری فارس

در پی حمله تروریستی روز جمعه 16 مهرماه داعش به مسجد سیدآباد قندوز واقع در شمال افغانستان که به شهادت و مجروح شدن ده‌ها تن از شیعیان نمازگزار مظلوم انجامید، دکتر علی‌اکبر ولایتی، دبیر کل مجمع جهانی بیداری اسلامی با صدور بیانیه‌ای، این اقدام تروریستی و وحشیانه را به شدت محکوم کرد و قتل‌عام نمازگزاران بی‌گناه را به ملت بزرگ آن کشور و جهان اسلام تسلیت گفت.
دبیر کل مجمع جهانی بیداری اسلامی در این بیانیه تاکید کرد: بدون تردید آمریکای جنایتکار که امروز مجبور به خروج ذلت‌بار از افغانستان گردیده با حمایت از گروه‌های تروریستی و انجام چنین توطئه‌های شیطانی عملاً می‌خواهد به مردم مظلوم آن کشور القاء نماید که برعکس آنچه آمریکا و اذنابش در منطقه تبلیغ می‌کنند، حضور غیرقانونی و اشغالگرانه این کشور در دیگر ممالک جهان موجب سلب امنیت و تقویت تروریسم در آنها خواهد شد. ولایتی تصریح کرد: ملت مسلمان و هوشمند افغانستان خود پاسخ این جنایت‌ها را به این گروه مزدور شیطان‌صفت خواهد داد همان‌طور که دیگر ملل مسلمان و مبارز فعال جبهه مقاومت در سوریه، عراق و یمن این اقدام را انجام داده‌اند. ماموریت اصلی این گروه که نام خود را مسلمان گذاشته‌اند ولی عامل بیگانه می‌باشند با طراحی اربابان‌شان، تخریب وجهه نورانی اسلام است.
آدم‌کشی کورکورانه و قتل سفاکانه انسان‌ها در هیچ‌یک از ادیان الهی مورد تایید نیست بلکه همواره محکوم بوده است.
جرم ملت مسلمان افغانستان و سایر ملل مسلمان و آزاده دنیا از دید این جانیان، پایبندی آنان به اصول و مبانی اسلامی و انسانی است و بدون تردید با حذف این گروه‌های مزدور و جانی، ان‌شاءالله ملل اسلامی به سوی تعالی و تشکیل یک جامعه رشدیافته و الگو برای پیروان سایر ادیان خواهند بود.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟