loading...

تـــو لَـــــی ( دوست شــنـاســی )

رزمایش الی بیت‌المقدس در سیستان و بلوچستان برگزار شد     ۱۳۹۹/۱۱/۱۸ سرهنگ محمود باغبانی، در گفت‌وگو با ایرنا اظهار داشت: رزمایش الی بیت‌المقدس با شعار پای کار ا

طاهر مهدوی بازدید : 115 یکشنبه 19 بهمن 1399 نظرات (0)

رزمایش الی بیت‌المقدس در سیستان و بلوچستان برگزار شد

    ۱۳۹۹/۱۱/۱۸

Image result for سرهنگ محمود باغبانی ،رزمایش الی بیت‌المقدس در سیستان و بلوچستان برگزار شد

سرهنگ محمود باغبانی، در گفت‌وگو با ایرنا اظهار داشت: رزمایش الی بیت‌المقدس با شعار پای کار انقلاب ایستاده‌ایم  تا ۲۲ بهمن به مناسبت سالروز جشن شکوهمند انقلاب اسلامی در ۲۳ شهرستان استان طبق برنامه‌های از پیش تعیین شده اجرا شد.
وی افزود: این رزمایش توسط بیش‌از یکهزار پایگاه مقاومت در قالب یک‌هزار دسته با هدف ارتقای امنیت پایدار و هم‌افزایی به مدت ۱۰ روز در ایام‌الله دهه فجر توسط تمامی بسیجیان دسته‌های رزمی به اجرا درآمد.
وی با اشاره به توسعه ظرفیت و قابلیت‌های بسیجیان در بخش‌های آموزشی رزمی افزود: گشت‌های خودرویی، تورهای ایست و بازرسی در معابر اصلی و ورودی شهرها، گشت‌های پیاده محله‌محور بسیجی رضویون، اجرای کلاس‌های آموزشی با هدف ارتقای افزایش بصیرتی معنوی و معرفتی بسیجیان و اجرای برنامه‌های ورزشی و آمادگی جسمانی از دیگر اقدامات بسیجیان در این رزمایش است.
وی خاطرنشان کرد: در این رزمایش افزون بر یک‌هزار دسته رزمی مشغول خدمت‌رسانی به مردم و اجرای ماموریت در مقابله با ناهنجاری‌ها و معضلات اجتماعی هستند که این مهم با حضور بسیجیان در شهرها و مناطق مختلف استان در حال اجراست.
وی ادامه داد: نذر خون، پخت غذای گرم، توزیع سبدهای معیشتی، غربالگری بیماران در قالب طرح سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، پروژه‌های سازندگی و عمرانی و مرمت مسکن محرومان از دیگر اقدامات و خدمات ارائه شده در این طرح است.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟