loading...

تـــو لَـــــی ( دوست شــنـاســی )

. تداوم فعالیت پرحجم انتخاباتی نامزدهای ریاست جمهوری دومین مناظره انتخاباتی میان کاندیداها امشب از ساعت 20 برگزار می‌شود    ۱۴۰۳/۰۳/۳۰ چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

طاهر مهدوی بازدید : 2 پنجشنبه 31 خرداد 1403 نظرات (0)

.

تداوم فعالیت پرحجم انتخاباتی نامزدهای ریاست جمهوری دومین

مناظره انتخاباتی میان کاندیداها امشب از ساعت 20 برگزار می‌شود 

  ۱۴۰۳/۰۳/۳۰

‫نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری را بهتر بشناسید - خبرگزاری مهر | اخبار ایران  و جهان | Mehr News Agency‬‎

چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری جمعه 8 تیرماه برگزار می‌شود و فعالیت و جنب و جوش نامزدهای ریاست جمهوری در ایام تبلیغات ادامه دارد. دومین مناظره انتخاباتی میان کاندیداها نیز امشب از ساعت 20 برگزار می‌شود.
مواضع و دیدگاه‌های اخیر مطرح شده از سوی کاندیداها را در این گزارش مرور می‌کنیم؛
  جلیلی: باید از دانشگاه‌ها برای حل مشکلات کمک گرفت
سعید جلیلی، نامزد چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در نشست با جمعی از اساتید کشور در دانشگاه تهران اظهار داشت: در کشوری هستیم‌ که دریایی از فرصت‌ها و انبوهی از مشکلات را داریم؛ ما می‌گوییم یک جهان فرصت داریم و این شعار، رویکرد ما در اداره کشور در چهار سال آینده است. نامزد چهاردهمین دوره ریاست جمهوری تصریح کرد: هر کس استعدادی دارد باید به میدان بیاید؛ مثال واضح دانشگاه‌ها هستند، ابتدا باید از دانشگاه‌ها برای حل مشکلات کمک گرفت. وی ادامه داد: باید به عده محدود نفرات تشکیلات دیوان‌سالاری اکتفا کرد؛ بیش از اینکه دانشگاه به دولت نیاز داشته باشد، دولت به دانشگاه نیاز دارد؛ حتما عده‌ای در مقابل تغییر تشکیلات و سپردن کار به دانشگاه‌ها مقاومت خواهند کرد.
  زاکانی: ۱۴ بسته برای مسکن، شغل، سلامت و معیشت طراحی کرده‌ایم
علیرضا زاکانی، نامزد چهاردهمین دوره ریاست جمهوری نیز در نشست خبری تصریح کرد: اعداد و ارقامی از سوی وزیر خارجه سابق ارائه شد که ادعاهای سست و بی‌پایه‌ای بود.
وی تاکید کرد: برخی از این آدم‌ها باید محاکمه می‌شدند. افرادی که در قضیه کرسنت آن جرم و جنایت را کردند و میلیاردها دلار ضرر به این کشور وارد کردند، باید پاسخگو باشند. نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: حضور زنان در دولت من از دولت‌های قبل بیشتر خواهد بود؛ معیار هم شایستگی است.
زاکانی همچنین در همایش اقوام گفت: ۱۴ بسته در زمینه مسکن، شغل، سلامت و معیشت ارائه کردیم تا گرهی از مشکلات کشور باز کند. مردم با این اقدامات دچار گشایش می‌شوند و کشور رونق و آبادانی را در آینده خواهد دید.
  قالیباف: زنان حق دارند که در دولت چهاردهم پست‌های مدیریتی بگیرند
همچنین، محمدباقر قالیباف، کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در همایش زنان پیشران پیشرفت ایران، گفت: حرف‌های من عهدم با همه زنان ایران است و معتقدم زن در خانواده مهم‌ترین عنصر و سلول جامعه است و هرچه از جامعه توقع داریم با محوریت زن است.
قالیباف اظهار داشت: در دوران مدیریتم در نیروی انتظامی، برای نخستین بار پس از انقلاب، امکان ورود زنان به این نیرو فراهم شد تا در درجات مختلف اجتماعی و نظامی حضور یافته و در سلسله مراتب نظامی و انتظامی رشد کنند.
کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه در پست‌های مدیریتی، مهم شایسته‌گزینی و شایسته‌سالاری است، تصریح کرد: در جایگاه‌هایی دیدم که زنان شایسته‌تر از مردان مدیریت کردند و حق آنهاست که در دولت چهاردهم در پست‌های کلیدی مدیریت کرده و رشد کنند چرا که اساس پیشرفت کشورند.
  حجت‌الاسلام پورمحمدی: تمام تلاش‌ دشمن این است که انقلاب به اهدافش نرسد
حجت‌الاسلام مصطفی پورمحمدی، کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری نیز با حضور در حرم مطهر امام راحل گفت: تمام تلاش دشمن این است که انقلاب به اهدافش نرسد.
حجت‌الاسلام پورمحمدی عنوان کرد: ما نیازمند یک بروز و ظهور دوباره ارزش‌های انقلاب اسلامی در جامعه هستیم.
وی با اشاره به اینکه دوستانی همیشه در انتخابات سبد گذاشته‌اند، گفت: من در برخی دولت‌ها با ناخرسندی رفتم و دیدم تکلیف است.
  قاضی‌زاده ‌هاشمی: در دولت شهید رئیسی حرکت دیپلماسی ملتمسانه به دیپلماسی عزتمندانه تبدیل شد
همچنین، سید امیرحسین قاضی‌زاده ‌هاشمی، کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در برنامه «میزگرد سیاسی» اظهار داشت: در دوره‌های قبل کشورهای همسایه نیز به ما پشت کرده بودند اما در دولت شهید رئیسی حرکت دیپلماسی ملتمسانه به دیپلماسی عزت‌مندانه تبدیل شد.
وی گفت: عمده همسایگان به دلایل مختلف مانند بدهی بابت خرید گاز یا سوءتفاهم قطع رابطه کرده بودند ولی در دولت شهید رئیسی با تمام همسایگان ارتباط برقرار کردیم و دو بحران اساسی داشتیم؛ یکی انتقال قدرت به طالبان در شرق کشور و دیگری حضور رژیم صهیونیستی و اتفاقات بین آذربایجان و ارمنستان اما شهید رئیسی نگذاشت ایران اوکراینیزه شود.
 پزشکیان: برای رفع بیکاری و رونق اشتغال استان اصفهان باید درهای کشور برای حضور گردشگران باز شود 
مسعود پزشکیان، کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری نیز در مراسم استقبال از وی در اصفهان گفت: افراد توانمندی که الزاماً از حزب و جناح من نیستند در دولت آینده به‌کار گرفته می‌شوند؛ آدم عالم و کارشناس ممکن است ظاهری متفاوت از آنچه من می‌پسندم داشته باشد اما باید از او استفاده شود.
 وی اظهار داشت: برای رفع بیکاری و رونق اشتغال استان اصفهان باید درهای کشور برای حضور گردشگران باز شود که راه آن تقویت دیپلماسی و گفت‌وگوی علمی است.

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟