loading...

تـــو لَـــــی ( دوست شــنـاســی )

. سرلشکر سلامی: ۴۵ سال از همه بحران‌ها به قوت جامعه جوان عبور کردیم   ۱۴۰۳/۰۳/۱۹ سردار سرلشکر پاسدار «حسین سلامی» فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در همایش مل

طاهر مهدوی بازدید : 29 یکشنبه 20 خرداد 1403 نظرات (0)
.
سرلشکر سلامی:
۴۵ سال از همه بحران‌ها به قوت جامعه جوان عبور کردیم
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۹

‫فرمانده کل سپاه: فرزند کمتر زندگی بهتر یک شعار شیطانی بود / ازدواج و  فرزندآوری در سپاه در طول یک سال تغییر کرد‬‎

سردار سرلشکر پاسدار «حسین سلامی» فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در همایش ملی جوانی جمعیت که صبح شنبه و با حضور سردار سرتیپ بسیجی «محمدرضا نقدی» معاون هماهنگ‌کننده سپاه، سردار دریادار پاسدار  «علیرضا تنگسیری» فرمانده نیروی دریایی سپاه، سردار سرتیپ پاسدار «غلامرضا سلیمانی» رئیس سازمان بسیج مستضعفین، سردار سرتیپ پاسدار «سید مجید موسوی» جانشین فرمانده نیروی هوافضای سپاه و سردار سرتیپ پاسدار «رمضان شریف» سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ستاد فرماندهی کل سپاه برگزار شد، با تبریک فرا رسیدن خجسته سالروز ازدواج حضرت علی‌(ع) و حضرت زهرا (س) اظهارکرد: این دو معصوم‌(ع) تجسم واقعی سیمای قرآن عظیم و یک تصویر انسانی از فضائل و ارزش‌های متعالی هستند.
فرمانده کل سپاه افزود: جامعه جوان، جامعه‌ای قدرتمند‌، مستحکم و شکست‌ناپذیر است و جوان در هر جامعه‌ای شکل دهنده هویت حقیقی است و اساس هویت و ساخت شخصیت هر جامعه است. اینکه دشمنان ما هم نقطه مرکزی تهاجم را روی قلب‌ها و ذهن‌های جوانان ما گذاشته‌اند برای آن است که می‌دانند همه واقعیت‌های جامعه بازتاب واقعیت‌های درونی جوانان جامعه است.
سرلشکر سلامی با اشاره به اینکه در طول ۴۵ سال انقلاب از همه بحران‌ها به قوت جامعه جوان عبور کرده‌ایم، ادامه داد: جامعه‌ای که جوان نباشد میل به ایثار را از دست می‌دهد؛ خداوند لطافت‌های زندگی بشر را در جماعت قرار داده است. ما جنگ را به برکت جوانان پیش بردیم. تحریم هم به قوت جوانان پرشور این سرزمین با شکست مواجه شد.
فرمانده کل سپاه جوان انقلابی و پرشور را عامل شکست دشمن نامید و افزود: این جوان روح و نشاط به همه جامعه می‌دهد. تاثیر جوانان تماشاگر را روی پیروزی و شکست تیم‌ها می‌بینید. جوان جامعه را به معراج می‌برد و می‌تواند مبدا تغییر در عالم شود. انقلاب اسلامی با برکت جوانان پیروز شد و هر حادثه سخت مانند بیماری کرونا و یا سیل و زلزله را به قوت جوانان مهار کرده‌ایم. وی تصریح کرد: جامعه ما با قوت همین جوانان به پیش می‌رود و اینها معماران شخصیت و هویت اصلی این جامعه در امروز و فردا هستند. جامعه پیر آسیب‌پذیر و شکست‌پذیر است. اگر نرخ رشد جمعیت جنبه تصاعدی پیدا نکند پیر خواهد شد و جامعه پیر محکوم به فنا است. وقتی جامعه جوان باشد همه نشاط دارند و جامعه استحکام پیدا می‌کند. به گزارش ایسنا، سرلشکر سلامی با بیان اینکه در حال حاضر بهترین امر به معروف،‌ امر به ازدواج و فرزند‌آوری است گفت: با ژرف اندیشی رهبر معظم انقلاب  این توطئه شناسایی و این روند معکوس شده است تا کشور از اضمحلال اجتماعی نجات پیدا کند. مردم هم آگاه شده‌اند و همه این حقیقت را درک می‌کنند که بقا جامعه در جوان شدن جامعه است. سپاه نیز باید در این امر مهم پرچمدار باشد و این امر مهم موجب شده ازدواج و فرزند‌آوری در سپاه به شکل محسوسی در طول یک سال تغییر کند.
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟