loading...

تـــو لَـــــی ( دوست شــنـاســی )

. مطهری:  شهید رئیسی با اقداماتش بر دل‌ها نفوذ می‌کرد   ۱۴۰۳/۰۳/۱۶ علی مطهری روز چهارشنبه در گفت‌و‌گو با خبرنگار پارلمانی ایرنا گفت: شخصیت آیت‌الله رئی

طاهر مهدوی بازدید : 2 پنجشنبه 17 خرداد 1403 نظرات (0)
.
مطهری:
 شهید رئیسی با اقداماتش بر دل‌ها نفوذ می‌کرد
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۶

‫آخرین خبر | قدردانی بیت رئیس جمهور شهید از رهبر انقلاب و ملت ایران‬‎

علی مطهری روز چهارشنبه در گفت‌و‌گو با خبرنگار پارلمانی ایرنا گفت: شخصیت آیت‌الله رئیسی به گونه‌ای بود که در دل‌ها نفوذ می‌کرد و واقعیت این است که مردم ایشان را دوست داشتند.
نایب رئیس‌ مجلس دهم اظهار داشت: تلاش‌هایی که آیت‌الله رئیسی برای پیگیری حقوق مردم داشت بر هیچ کس پوشیده نیست، اقداماتش باعث شده بود که در دل‌های مردم نفوذ کند، علاوه‌بر مردم، رقبای سیاسی شهید رئیسی نیز وی را قبول داشتند.
وی افزود: آیت‌الله رئیسی در پیشبرد کارها و اتمام پروژه‌های ناتمام تلاش بسیار می‌کرد و برای پیشرفت کارها شب و روز نمی‌شناخت.
مطهری خاطرنشان کرد: آیت‌الله رئیسی در ایجاد و تقویت زیرساخت‌ها بسیار تلاش می‌کرد، به تز «ما می‌توانیم» معتقد بود، اعتماد به نفس را در میان مردم بالا برد و روحیه کار و تلاش را در کشور ترویج می‌کرد.
به گزارش ایرنا، نایب رئیس ‌مجلس دهم اظهار داشت: به‌جز کسانی که در انتخابات ۱۴۰۰ به آقای رئیسی رأی داده بودند عده دیگری هم از افراد با مشاهده رفتار و عملکرد آقای رئیسی به سرمایه اجتماعی نظام اضافه شدند و این کار باعث تقویت پایگاه مردمی نظام جمهوری اسلامی شد.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟