loading...

تـــو لَـــــی ( دوست شــنـاســی )

. تلویزیون اسرائیل: قاتل ۷ هزار کودک و نوزادیم نباید ادای قربانی‌ها را درآوریم ۱۴۰۳/۰۳/۱۱ صهیونیست‌ها که نزدیک به 40 هزار فلسطینی از جمله دست‌کم 7 هزار کودک و نوزاد را ط

طاهر مهدوی بازدید : 16 شنبه 12 خرداد 1403 نظرات (0)
.
تلویزیون اسرائیل:
قاتل ۷ هزار کودک و نوزادیم نباید ادای قربانی‌ها را درآوریم
۱۴۰۳/۰۳/۱۱

‫انتقال شهدای کودک فلسطینی به بیمارستان الاقصی - مشرق نیوز‬‎‫فیلم | جنایت علیه بشریت ؛ رژیم صهیونیستی ۷۰۰۰ برابر هر جنگی، جان کودکان غزه  را نشانه می‌گیرد - رادار اقتصاد‬‎‫گزارش ستاد حقوق بشر درباره جنایات رژیم صهیونیستی طی 86 سال/ بیش از 40 هزار  نفر‬‎‫آمار شهدای غزه از ۳۰ هزار نفر گذشت‬‎

صهیونیست‌ها که نزدیک به 40 هزار فلسطینی از جمله دست‌کم 7 هزار کودک و نوزاد را طی حدود 8 ماه قتل عام کرده‌اند- این عدد تا 13 هزار نفر هم گفته شده است- مدام می‌گویند «فلسطینی‌ها به دنبال نسل‌کشی یهودیان هستند» و تلاش می‌کنند خود را قربانی این جنگ معرفی کنند. این استراتژی رسوا آن‌قدر تکرار شد که خشم کارشناسان همین رژیم را برانگیخت.

وقتی سناتور «میت رامنی»، نامزد دموکرات‌ها در انتخابات ریاست جمهوری 2012 همین چند روز پیش از وزیرخارجه آمریکا پرسید: «چرا اسرائیلی‌ها که همیشه در تبلیغات قوی بودند این‌قدر افتضاح عمل کردند؟ همه به‌جای اینکه سر حماس فریاد بزنند، سر اسرائیل فریاد می‌زنند.» در واقع می‌خواست بگوید رژیم صهیونیستی پیش از این استاد «جنگ روایت‌ها» بود و با ترفندها، تکنولوژی‌ها و کارشناسانی که در حوزه رسانه داشت و صد البته هزینه‌ای که در این حوزه به میدان آورده بود، می‌توانست تحولات را طوری روایت کند که از دل آن، از اسرائیل چهره‌ای مظلوم و قربانی ارائه شود و در عین حال، بزرگ‌ترین جنایات و ظلم‌ها را هم مرتکب شود. کارکرد افسانه «هولوکاست» نیز برای صهیونیست‌ها به همین شکل بوده است! ابزاری برای مظلوم‌انگاری از خود در عین جنایت و ظلم.
اگر به این مهم توجه کنیم که بیش از 90 درصد رسانه‌های تاثیرگذار دنیا در تملک صهیونیزم جهانی است، درک جملات بالا کمی راحت‌تر می‌شود. منتهی با آمدن گوشی‌های هوشمند و فضای مجازی، این نظم ناعادلانه رسانه‌ای در هم شکست و صهیونیست‌ها نتوانستند، در عین ارتکاب جنایت، ادای قربانی و مظلوم را بگیرند. این، همانی است که «نیر عیراد» کارشناس شبکه 12 رژیم صهیونیستی می‌گوید. «عیراد» گفت: «اسرائیل از تمام توان نظامی خود در غزه استفاده می‌کند. در مساحتی بالغ بر 350 کیلومتر مربع. در این مساحت یک میلیون جمعیت از نقطه‌ای به نقطه دیگر می‌روند. این اعداد، برآورد اسرائیل است... اسرائیل در این موضوع انگیزه انتقام [برای آزار فلسطینی‌ها را] دارد. ما باید این را درک کنیم. ادای قربانی را در آوردن کافی است. در این جنگ 7 هزار کودک در غزه کشته شدند....» این در حالی است که شمار شهدای کودک و نوزاد بسیار بیشتر از این عدد اعلامی صهیونیست‌هاست و تا 13 هزار نفر هم اعلام شده است.
اکثر صهیونیست‌ها آتش‌بس می‌خواهند
به دلیل قتل‌عام وسیع غیرنظامیان توسط رژیم صهیونیستی در غزه و بازخورد جهانی آن صهیونیست‌ها تحت شدیدترین فشارهای جهانی هستند. این رژیم بنابر اعتراف خودشان تبدیل به منفورترین رژیم شده است. سوای از افکار عمومی که صهیونیست‌ها آن را باخته‌اند، در میادین جنگ نیز این رژیم ضربات تاریخی و بی‌سابقه‌ای از جوانان مسلح فلسطینی خورده‌اند. از آنجایی که تل‌آویو روی اعلام شمار تلفات و میزان خسارات حساس است و آمار آن را به صورت قطره چکانی منتشر می‌کند، نمی‌توان به طور دقیق شمار تلفات و خسارات آن را اعلام کرد. منتهی با توجه به تجربه تاریخی گفته می‌شود اگر اعداد اعلامی این رژیم را ضربدر دو یا حتی 3کنیم، به عدد واقعی نزدیک می‌شویم. صهیونیست‌ها می‌گویند نزدیک به 1000 غیرنظامی را فقط در غزه از دست داده‌اند. این یعنی حدود 3000 کشته در میادین جنگ و این جدای از خسارات بی‌سابقه اقتصادی این رژیم است. فقط به عنوان یک قلم یادآوری می‌کنیم، صنعت گردشگری این رژیم به طور کامل و صد در صد نابود شده است.
در ادامه این وضع دیروز اعلام شد، صهیونیست‌ها اعتراف کرده‌اند فقط در ماه می‌(که دیروز روز آخر آن بود) صهیونیست‌ها 38 نظامی دیگر خود را از دست داده است. به گزارش کانال تلگرامی «فلسطین نیوز»، ارتش رژیم صهیونیستی به طور رسمی به کشته شدن 38 نظامی دیگر خود در جبهه‌های مختلف نبرد در ماه می ‌اعتراف کرده است. ️طبق آمارهای مراکز رسمی این رژیم در نبردهای محله الزیتون 4 نظامی، در نبردهای رفح 11 نظامی، در نبردهای جبالیا 14 نظامی، در نبردهای بیت حانون 3 نظامی، و ️در جبهه شمال نیز 3 نظامی و شهرک‌نشین صهیونیست در این یک ماه کشته شده‌اند. ️همچنین در جبهه کرانه باختری نیز 3 نظامی ـ دو نظامی در عملیات زیرگیری با خودرو در نابلس و یک نظامی از یگان یمام در طولکرم  به هلاکت رسیده‌اند. در همین رابطه وزیر دادگستری اسبق رژیم صهیونیستی اعلام کرد، اسرائیل در غزه شکست خورده است. «حاییم رامون» تصریح کرد که کابینه جنگ و ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی در تحقق اهداف جنگ در غزه «مفتضحانه» شکست خورده‌اند. رامون این را هم گفت که حماس در سراسر نوار غزه ثابت قدم و پابرجاست و ما در آستانه یک شکست استراتژیک هستیم.
به همین دلایل و دلایل دیگر از جمله اسرای این رژیم که در دست حماس است، اکثر صهیونیست‌ها به دنبال آتش‌بس هستند. این را نتایج نظرسنجی تازه‌ای که در همین رابطه انجام شده است، می‌گوید. بر پایه نتایج نظرسنجی دانشگاه‌های «تل‌آویو» و «قدس»، 62 درصد صهیونیست‌ها گفته‌اند توقف جنگ و آزادی اسرا را بر ادامه جنگ و کشته شدن آن‌ها ترجیح می‌دهند. بر پایه این نظرسنجی، 65 درصد طرفداران احزاب راست افراطی بر ادامه جنگ حتی اگر به کشته شدن اسرای اسرائیلی منجر شود، تاکید دارند. اما 74 درصد طرفداران احزاب اپوزیسیون گفته‌اند توقف جنگ در مقابل آزادی اسرای اسرائیلی را ترجیح می‌دهند.
روزنامه عبری «یدیعوت آحارونوت» نیز از افزایش عجیب و غریب درخواست برای بازنشستگی در میان افسران صهیونیست خبر داده است. طبق این گزارش درخواست افسران صهیونیست برای بازنشستگی از ارتش در طول جنگ دو برابر شده است.
ادامه اعتراض‌های جهانی
اعتراض‌های جهانی علیه نسل‌کشی رژیم صهیونیستی در غزه، با قوت ادامه دارد و تقریبا هیچ مراسم سیاسی، ورزشی، درمانی یا هنری نیست که از دل آن، حرکتی -ولو کوچک- علیه رژیم صهیونیستی خارج نشود. بسیاری از بازیگران ‌هالیوودی در کنار ورزشکاران حرفه‌ای جهان و همین‌طور سیاستمداران به هر بهانه ای، علیه این رژیم موضع می‌گیرند و مظلومیت ملت فلسطین و غزه را به گوش جهانیان می‌رسانند. با این که در خیلی مواقع این موضع‌گیری‌ها برایشان گران تمام می‌شود اما نمی‌توانند وجدان بیدارشان را سرکوب کنند. در همین رابطه دیروز اعلام شد، ‌پرستار آمریکایی که جایزه NYU Langone را به دلیل مراقبت عالی از بیماران دریافت کرده بود، پس از این که خواستار توقف نسلی‌کشی در غزه شد، از بیمارستان نیویورک اخراج شد! به نوشته روزنامه گاردین بیمارستان نیویورک پس از آنکه خانم «حِسِن جبر»- برنده جایزه معتبر برای ارائه مراقبت عالی به بیمارانی که از دست دادن پری ناتال رنج می‌برند ـ در مراسم دریافت جایزه‌اش از نسل‌کشی اسرائیل در غزه سخن گفت، بلافاصله اخراج شد.
فقط دو درصد نانوایی‌ها فعالند 
دیروز گزارش تکان دهنده دیگری از غزه منتشر شد و آن این بود که تقریبا تمام نانوایی‌های باریکه غزه یا تخریب شده‌اند یا به دلیل نداشتن گاز و سوخت نمی‌توانند نان بپزند و این مسئله بحران گرسنگی ساکنان غزه را شدیدتر کرده است. دفتر اطلاع‌رسانی دولت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیش از 98 درصد از نانوایی‌ها در نوار غزه به سبب نبود سوخت از کار افتاده است. دفتر مذکور اشاره کرد که بیش از 700 حلقه چاه در نتیجه حملات ارتش رژیم صهیونیستی و ممانعت از ورود سوخت به نوار غزه مسدود شده است. دفتر اطلاع‌رسانی دولت فلسطین رژیم صهیونیستی و دولت آمریکا و کشورهایی که در نسل‌کشی مردم غزه دست دارند، را مسئول پیامدهای این جنگ دانست.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟